Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyt miksi haluaisin lapsia (JOSKUS) / syyt miksi en halua lapsia.

Vierailija
30.07.2019 |

Tiedän, että suomessa syntyvyys on laskussa, mutta en halua lapsia.

Omat syyt miksi en halua lapsia:

- oon vasta 14v, ja haluan keskittyä tulevaisuuteen.
- en halua lopettaa koulua lapsen takia
- haluan kunnollisen, ja sen työpaikan minkä haluan.
- haluan ehkä mennä lukioon.
- haluan nöjdä maailmaa viellä, ja ehkä matkistella jos rahat riittää.
- haluan pistää rahat itteeni. Sillä kaikki elämiset, jne maksaa eikä mulla ois varaa pitää lasta.
- en koe olevani hyvä ja kunnollinen äidiksi.
- haluan löytää sen oikean, joka ei jätä eikä ole mun kanssa pelkän seksin vuoksi.
- mua pelottaisi liikaa synnytys, ja muutrnkin kaikki mitä ennen sitäkin voi käydä.
- mulla on mt-ongelmia. Vaikea/keski-vaikea masennus, lievää ahdistuneisuutta.
- nyky-maailma on raaka. Tai miksei ole aina ollut, mutta monelta vaan kuullut että nykyään on vaan raa'empaa.
- ilmastonmuutos. En tiiä vaikuttaako mielestänne mitenkään, mutta tuntuu että viime vuonnakin viljan kanssa oli jotain "ongelnia"ja nää helteet on aivan kamalia! Ja työtä nykyään on aika hankala saada.

Mut hei, kertokaa teki et miks haluatte / ette halua lapsia.

+ pidetään keskustelu hyvänä, mutta kertokaa rehellisiä mielipiteitänne toisillenne ja omia vastauksia. Muistakaa kuitenkin antaa toisten mielipiteille tilaa, ja arvoa. Jokaisen mielipiteet ovat sallituja kunhan ei ole asiattomia, herjaavia tms loukkaavaa sisältöä muuten tai toisille.
En ole trolli, vaan totta ouhun. Yritän vaan pitää huolen siitä, että kaikilla on hyvä olla.

++ kertokaa samalla oma sukupuolenne, ja ikänne.

Itse olen siis 14v tyttö.

Lisään sen verran vielä, että minkä ikäisellä vaan ja mulla saattaa muuttua myös mielipiteet ja kaikki, mutta näin oon ajatellu jo monta vuotta siis jo. Itellä ei tulis siis mitenkää hankkii täs elämäntilanteessa, eikä tulevaisuudessa lapsia noiden syiden ja muutenkin realistisella tavalla ajateltuna hankkia lapsia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kirjoitusvirheistä!

Vierailija
2/9 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun iässä lapsia kannata halutakaan. Käy koulusi ensin loppuun ja odottele, että ikä riittää edes avioliittoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelet edes tälläisiä jos olet masentunut?

Vierailija
4/9 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro, 2, mähän sanoin etten tule ikinä hankkimaan.

Nro, 3, masentuneellakin on oikeus päättää elämästään, miettiä asipita, tehdä pysyviäkin päätöksiä.

Vierailija
5/9 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/9 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös 14-vuotias tyttö.

-En halua olla teiniäiti

-Haluan käydä ainakin lukion loppuun ennen lapsia

-Haluan olla hyvä esimerkki lapsilleni

-Haluan olla vakituisessa parisuhteessa ennen kuin saan lapsia

-En kykene huolehtimaan lapsesta tai asumaan itsenäisesti

Haluan kyllä joskus lapsia, ehkä yliopiston jälkeen.

Vierailija
7/9 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä joku outo porvootarina, vai onko demi kiinni?

Ihan vain tiedoksi teille, että se on lastensuojelutilanne, johon tulee myös poliisi mukaan, jos te alatte tekemään jotain lapsia.

Vierailija
8/9 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tule takaisin kun olet päälle parikymppinen. Olet vielä liian nuori tekemään lopullisia päätöksiä, kyllä se sinunkin mielesi voi muuttua.

Vierailija
9/9 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minkään porvoo tarina enkä asu siellä. Enkä tehnyt tätä keskustelua siksi, että lisin tekemässä lapsia koska niitähän EN HALUA SIIS. Ja ihan vaan tiedoks sullekki, että voit itse painua demiin jps häiritsee niin kovadti. Sen lisäks tuo noin joka sanoi että voisin tulla takaisin vasta parikymppisenä, niin teeppäs itse kuule niin ja mene kasvamaan ennenkuin sanot tuollaista kellekkään. Et itsekkään miltään älynväläykseltä vaikuta. Ja voi mieleni muuttua kuten sanoinkin! Mutta toistaseksi pysyn päätöksessäni! Mie päätän kehostani, ja siitä tulenko hankkimaan lapsia vai en. Ette te!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä