Mies ghostasi
Kuukauden ajan juteltiin päivittäin ja ehdittiin nähdä useemman kerran. Harrastettiin viime kerralla seksiä. Mies laittoi sen jälkeen vielä viestiä, mut nyt ei ole pari päivää sitten laittamaani viestiä edes lukenut. Käynyt whatsappissa useemman kerran kuitenkin. Haluaisin vertaistukea, tiedän että mies oli näköjään vain seksin perässä mutta hän ei edes viitsi vastata viestiini missä kysyin jotain. Mietin, että olenko vain laittamatta enää viestiä hänelle, hänestä näköjään ok laittaa välit noin poikki.
Kommentit (27)
Niin halusin itsekin seksiä siinä hetkessä aika paljon ja mua ärsyttää se ku pitäis miettiä että koska sitä voi harrastaa ettei ole liian "helppo". Jotkut miehet ihastuneet vaan enemmän sen jälkeen ja se ehkä kertoo että onko mies alunperinkin ollut vain seksin perässä.
-ap
Mies ei ole ihastunut vaan jonkinlainen kevyttapailija. Voi olla, että saat viikonloppuna häneltä taas viestiä, mutta itsepä päätät vastaatko mitään.
Älä turhaan itseäsi soimaa, olitko liian helppo vai ei. Kyllä jos sopivan miehen löytää, ei tarvi tollasia miettiä.
Anna sille aikaa. Tää vaikuttaa sellaiselta ihmiseltä, joka ei oo kauhean valmis sitoutumaan. Haluaisi ehkä mutta jotenkin aina vaan pakenee. Mieti itse mitä haluat.. mulla on ollut tollanen miesystävä ja välillä oli tosi ihanaa ja välillä tuntui ettei mua oo olemassa ollenkaan
Ihmettelen vain miten ihastuneen oloinen mies oli. Vähän ehkä epäilytti kun hän suunnitteli paljon kaikkea yhteistä tekemistä ja että voisimme yhdessä lähteä reissuun joskus. Että hän oli liian innokas 🤔
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vässykkä ketku. Anna mennä äläkä seuraavalle tarjoa heti seksiä.
Heti? Johan tossa oli kuukauden verran juteltu. Eikö mies saisi helpomminkin seksiä vaikka baarista? Kuinka kauan sinusta on sitten hyvä odottaa ennen seksiä?
Niin kauan kunnes olet tehnyt taustatutkimukset eli selvittänyt onko pelimies ja pyörittääkö useampaa naista kerralla. Tai onko naimisissa jne.
Onko vielä vertaistukea tai ajatuksia? Olen jo päässyt eteenpäin, mutta kiinnostaa kuulla ajatuksia.
Heti? Johan tossa oli kuukauden verran juteltu. Eikö mies saisi helpomminkin seksiä vaikka baarista? Kuinka kauan sinusta on sitten hyvä odottaa ennen seksiä?