Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaj Kunnas puhuu Kesäterassi- ohjelmassa downshiftaamisen ihanuudesta ja kuinka tärkeää se on tehdä nyt heti eikä myöhemmin

Vierailija
30.07.2019 |

Kannattaisko jättää irtisanoutumispaperit vetämään heti loman loputtua?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täällä tiedetä, mitä SUN kannattaa tehdä?

Vierailija
2/18 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitäkin että kuinka stressaavaksi kokee työnsä.... Jotkut työpaikat kyllä tahtovat nykyisin olla erittäin stressaavia, mutta jos pystyy jotenkin muuttamaan omaa asennoitumistaan niin sekin voi auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva downshiftata, kun on siihen varaa. Usein ihmisen on tehtävä lujasti töitä, että on varaa asua ja syödä. Asumisen ja syömisen tasoa tietenkin voi laskea, ja siten downshiftata. Minustakin olisi kiva asua talvet Espanjassa ja kesät Suomessa, kuten Kunnas, mutta ei ole varaa, enkä enää tästä pysty alemmas downshiftaamaan. Tyydyn nykyiseen, enkä kadehdi ketään.

Vierailija
4/18 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva downshiftata, kun on siihen varaa. Usein ihmisen on tehtävä lujasti töitä, että on varaa asua ja syödä. Asumisen ja syömisen tasoa tietenkin voi laskea, ja siten downshiftata. Minustakin olisi kiva asua talvet Espanjassa ja kesät Suomessa, kuten Kunnas, mutta ei ole varaa, enkä enää tästä pysty alemmas downshiftaamaan. Tyydyn nykyiseen, enkä kadehdi ketään.

"Lujasti töitä": Mitä tuo tarkoittaa? Toinen tekee töitään rennolla asenteella, toinen stressaa kaikesta mahdollisesta. Työn lopputulos saattaa olla molemmilla ihan sama.

Vierailija
5/18 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen 4 h päiviä. Hyvin tulen toimeen, koska en tykkää shoppailusta tai jaksa statustani nostaa tavaralla. Kela maksaa soviteltua työttömyystukea.

Saan tehdä mukavaa oman alan työtä ja vapaa-aikaa hurjasti. Unelma!

Vierailija
6/18 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Lujasti töitä": Mitä tuo tarkoittaa? Toinen tekee töitään rennolla asenteella, toinen stressaa kaikesta mahdollisesta. Työn lopputulos saattaa olla molemmilla ihan sama.

Kaitsukin oli unelmatyössään. Koki, että harrastuksesta tuli hänelle työ. 

Vierailija
7/18 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä nettotulot kahdella yhteensä 1500-1800 e. Hienosti pärjätään!

Elämä on valintoja.

Mikä sun elämässä maksaa hurjasti?

Vierailija
8/18 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Downshiftaamisesta puhuvat aina henkilöt joilla on siihen varaa, on tyyliin uudehko talo hyvällä paikalla ja maksettu tai muu asunto joka maksettu, paljon säästöjä jne. Helppoahan se silloin on.

Vierailija
9/18 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse teen 4 h päiviä. Hyvin tulen toimeen, koska en tykkää shoppailusta tai jaksa statustani nostaa tavaralla. Kela maksaa soviteltua työttömyystukea.

Eläteillä on asiat hyvin.

Vierailija
10/18 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Downshiftaamisesta puhuvat aina henkilöt joilla on siihen varaa, on tyyliin uudehko talo hyvällä paikalla ja maksettu tai muu asunto joka maksettu, paljon säästöjä jne. Helppoahan se silloin on.

On olemassa myös downshiftaava vapaamatkustajaluokka, jolle yhteiskunta maksaa kaiken.

Vierailija
11/18 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen 3-4pv/viikko. 5h/pv.

Mä olen ammattiliiton elätti :))

Vierailija
12/18 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläteillä on asiat hyvin.

Olen monta vuotta maksanut veroja.

Se työttömyysturva on satanen tai pari sataa kuussa, loput 1100 e töistä.

Voi minua elättiä.

Vierailija
13/18 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arto Bryggare vois pitää luennon aiheesta.

Vierailija
14/18 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa myös downshiftaava vapaamatkustajaluokka, jolle yhteiskunta maksaa kaiken.

Ne nyt eivät edes downshiftaa, koska downshiftaus sana itsessään pitää sisällään sen, että siirrytään nopeammasta vauhdista hitaampaan. 

Vierailija
15/18 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko näitä ex- kansanedustajia?

Vierailija
16/18 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lämpimästi toivon, että Kunnas jatkaisi downshiftaamistaan mahdollisimman pitkään.

Vierailija
17/18 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä teen 3-4pv/viikko. 5h/pv.

Mä olen ammattiliiton elätti :))

Niin mäkin!!! Teen 15-20 tuntia viikossa. Ammattiliitolta kuppaan sinne maksamiani jäsenmaksuja joka kuukausi sovitellun ansiopäivärahan muodossa. Mikä hirviö olenkaan :))))

Vierailija
18/18 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän täällä tiedetä, mitä SUN kannattaa tehdä?

Ei kun niemenomaan kai kunnas, millään omalla ei ole merkitystä, vaan sillä että ymmärretään tahallaan väärin muita ja haukutaan niitä netissä. Se on sitä elämän sisältöä- 

Kaaansaaan radiooooooooooo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan