Aika outoa, että yhdellä naapurilla on aina verho kiinni
Salaileekohan jotain? Ei tämä henkilö käy edes ulkona juuri ikinä. En tiedä tekeekö töitäkään. Ettei vaan jotain hämärähommia? Ei ole normaalia mun mielestä tuollainen. Pitäisikö ilmoittaa poliisille varmuuden vuoksi?
Kommentit (41)
Sillä on yksi kyyläävä naapuri ilman omaa elämää joka raportoi kaiken vauva-palstalle.
Mulla on myös kadulle päin olevat sälekaihtimet ja verhot kiinni aina. Asun rivitalon päädyssä ja olkkarini ikkunat avautuu vilkkaalle pihakadulle, jossa usein notkuu esim. nuorisoa juuri siinä ikkunani kohdalla. En tykkää elää näyteikkunassa joten verhot on aina kiinni.
Huono provo. Nykyään pidetään verhot kiinni, kun asutaan kiinni naapuritalossa eikä haluta, että sisään kyylätään.
Syy verhojen kiinni oloon on selvä. Kyyläävä naapuri.
Kait sä olet ap raportoinut jo poliisille, supolle ja karpolle? Tee kansalaisaloite verhojen auki pitämisestä. Pitäähän nyt naapureita pystyä kyttäämään.
Vierailija kirjoitti:
Yhdestä verhosta oli ap:n mukaan kyse, ei kaikista.
V*ttu näitä kyyliä. Tämän takia haaveilen omakotitalosta kaukana naapureiden näköetäisyydeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai tarkoittaako se kuvainnollisesti, että naapurilla on aina verho kiinni??
Minä vedän verhot eteen, jos aurinko paahtaa liikaa, kuten kesällä juuri tapahtuu.
Makkarin verhot onvat pääsääntöisesti kiinni, koska näkyvyys naapurin ikkunaan ja itsellä taipumus nude-elämään.
Auringon nousun suuntaan ei ole verhoja ollenkaan, joten siltä suunnalta voi tulla katselemaan jos kovasti kiinnostaa.
Tuskin ap on tosissaan, vedätettät hömelöt :D
Ihan perusprovo tämä on poliisi-ilmoituksineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vaikkapa makkari? On vähissä pukeissa ja vaihtaa vaatteita eikä halua naapurin kyyläävä.
Itse pidän oudonpana sitä, että joku kiinnittää huomiota siihen kuinka usein jonkun verho on kiinni tai auki.
Asun vanhalla omakotitaloalueella, talot ei enimmäkseen ole kylkikyljessä eikä kaikkien viereisten talojen ikkunat edes näy minun pihaan, mutta kaksi taloa on tien toisella puolella vastapäätä suoralla näköyhteydellä jos lähden pihastani. Siltikään en osaa edes näistä taloista sanoa onko verhot joskus kiinni, kokoajan kiinni tai auki. En edes muista millaiset verhot näillä naapureilla on tai onko niitä ollenkaan vaikka toisen kanssa tulee välillä höpöteltyäkin. Ei kiinnosta muiden asiat enkä yritä kyylätä toisten koteihin ikkunan kautta.
Nukun alasti ja pidän verhot aina kiinni, niin naapurin pappa kysyi, että miksi en pidä verhoja koskaan auki.
Kerrostalot rakennetaan niin lähelle toisiaan, että vaikka kadulta ei sisälle näkisikään niin naapuritalosta näkyy. Kerran asuin sellaisessa asunnossa, missä pystyin katsomaan naapurin telkkaria ikkunasta.
Mulla on ikkunat etelään joten sälkkärit kiinni tai ainakin ala-asentoon käännettynä ettei kuumene liikaa eikä se suoraan sisäänpaistava aurinkokaan ole mukava. Toiseen suuntaan on sitten makkarin ikkunat ja ne ovat suoraan taloyhtiön pihalle ja makkarissa liikun aamuin illoin alasti sängyn ja kylppärin/wc:n välillä joten pidän aika paljon niitäkin verhoja kiinni. Joka päivä ei tule avattua etenkään talviaikaan kun sisällä valot.
Vierailija kirjoitti:
V*ttu näitä kyyliä. Tämän takia haaveilen omakotitalosta kaukana naapureiden näköetäisyydeltä.
Monesti olen sanonut että ns. huutoetäisyys on suomalaisille sopiva väli naapureille. Eli kun pihalla karjuu täysillä niin sitten kun se ei kuulu niin siihen saa rakentaa seuraavan talon.
Tuijotatko naapurin ikkunaa 24/7? Olisin enemmän huolissani sinusta kuin naapurista.
Tässä rivitaloyhtiössä kiertää talot U-tyyliin pihan ja löisin vaikka vetoa että vähintään yhdellä asukkaalla on kiikarit joilla tsiigailee toisten ikkunoita. Siksi pakko pitää ikkunoissa näkösuojia.
Verhojen kiinni pitämiseen voi liittyä montakin eri syytä. Tiedän henkilön jolla aina verhot kiinni. Sisällä on suttuista, vaatteet lattialla kengät hujan hajan jne. Ikkunat eivät avaudu yleiselle kulkuväylälle.
Voisit pitää pääsi kiinni, ihan armuuden vuoksi.