Millä autoilla te muut AV-Mammat ajelette?
Kommentit (51)
Toyota Yaris Hybrid. 2018. Sitä ennen Toyota Corolla 2005 jolla ajoin 13 vuotta ja joka vuosi katsastuksessa läpi ilman huomautuksia ja ilman mitään suuri remppoja. Nyt annoin auton lapsenlapselle..
Teat Masturbolla, oli ennen wanker, mutta eko syistä otettiin tuo masturbo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chrysler Voyager 1999.
Kamala kasa, mutta siihen mahtuu koko perhe ja matkatavarat.Minulla -05 Voyager. Ruma, kuluttaa paljon ja kallis ylläpitää, mutta tila ja ajomukavuus vie voiton. Ja se ettei tuosta saa pois myydessä yhtään mitään. Sitten kun lapset muutaman vuoden päästä kulkee omilla autoillaan, ostan Toyota GT86:n.
Paremmin se kyrsleri menee kun tuo tojota, täysin tehoton kone ja muutenkin jotenkin ihmeellinen kun ei vääntöä
Vierailija kirjoitti:
Volkswagen Passat, farmari.
Sama
Skoda Fabia vm 2009. Talvella olisi tarkoitus vaihtaa johonkin pari vuotta vanhaan autoon.
Audi A4 quattro 2015. Varmaan kaikki automerkit tullut kokeiltua, ja vihdoin löytyi itselle sopiva.
Tunnustan, iskän Hondalla saan ajaa näin kesäisin, kun hän ajaa prätkällä.
Audin Q5-maasturi vuosimallia -16.
En millään, koska autoni on poikani käytössä. Se on vanha Opel, jos nyt joku haluaa tietää. Jos tarvitsen autoa, ajan miehen farmari-Volvolla.
Viime vuonna ostin ensimmäistä kertaa auton itselleni. Niinpä ajelen nyt Seat Leonilla. Auto on viisi vuotta vanha.
Lada 1300, vm-75. Miehellä on kuukauden vanhan Tesla. Ei anna mun ajaa sillä, mutta ei myöskään itse aja mun Ladaa.
Sossu makso mun somppumiehelle corollan, että se pääsee itikseen "duuniin".
Omalla, miehen autolla ja taksilla (tai siis matkustan en aja).
Minulla -05 Voyager. Ruma, kuluttaa paljon ja kallis ylläpitää, mutta tila ja ajomukavuus vie voiton. Ja se ettei tuosta saa pois myydessä yhtään mitään. Sitten kun lapset muutaman vuoden päästä kulkee omilla autoillaan, ostan Toyota GT86:n.