Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkaus

Vierailija
29.07.2019 |

Oletteko huomanneet että jotkut naiset, kun ovat meikanneet näyttävät siltä, kuin heillä olisi jotkut pelottelunaamarit päässä. Varsinkin vanhempi, rumempi ja ruttusempi naama, jossa kaikkea meikkiä sekalaisesti ja päälle todella verenpunaiset huulet. Eivätkö he itse huomaa, miksei kukaan sano heille siitä? Millaiseksi he luulevat itsensä. Muistan kun yksi rouva haisi vielä virtsalta, mutta meikki oli "viimeisen päälle". Ei heitä ole laissa kielletty tekemästä sitä. Jos nainen on oikeasti kaunis, hän ei tarvitse paljon meikkiä, pienen ehdostuksen. Olin leikkauksessa Tays:ssa, leikkaussalissahan on päähineet ja maskit. Anestesia-ja leikkaussairaanhoitajilla oli kauniisti ehdostetut silmät. Yritin tunnistaa silmien perusteella kuka on kuka. Asestesialääkäri(nainen) antoi pyynnöstäni runsaan esilääkityksen. Kerroin etten siedä lainkaan fyysistä enkä henkistä kipua."pitäkää ne poissa minusta", sanoin. No kyllä pidetään. En mennyt anestesiaan, vaan katselin näiden enkelien kauniita silmiä. Kirurgit hoitivat homman hyvin. Heillä en havainnut ehostusta. Ei mulla sitten muuta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aha

Vierailija
2/2 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos nainen on oikeasti kaunis, hän ei tarvitse paljon meikkiä."

Eli sinun mielestäsi rumat tarvitsevat? Miksi sitten ihmettelet, jos jollain on paljon meikkiä? Ne naiset eivät varmaan sitten ole oikeasti kauniita. 

Kukaan ei voi valita ulkonäköään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi