Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avopuoliso pakottaa ostamaan uuden asunnon, muttei halua osallistua kustannuksiin

Vierailija
29.07.2019 |

Avopuolisoni ei viihdy lainkaan kodissamme, ja hän on tehnyt selväksi, että suhteellamme ei ole tulevaisuutta, mikäli emme muuta uuten asuntoon. Minä olen tällä hetkellä työelämässä ja avopuolisoni opiskelee, joten hän on myös todennut, ettei tule osallistumaan uuden asunnon kustannuksiin eli lainaan ja vastikkeeseen.

Omistan nykyisen kotimme kokonaan, mutta sen arvo on pienempi kuin sellaisen asunnon, jonka avopuolisoni kelpuuttaisi. Näin ollen joutuisin ottamaan uutta lainaa uuden asunnon ostamista varten. Lisäksi minä viihdyn erittäin hyvin nykyisessä kodissamme, enkä haluaisi muuttaa pois tai varsinkaan myydä sitä.

Miten toimisette tässä tilanteessa? Tuntuu, että olen umpikujassa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin nykyiseen asuntoon ja vaihtaisin avopuolisoa. 

Vierailija
2/22 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano avopuolisolle, että löysit sopivan asunnon, mutta sen mukana tulisi todella kiva 28v nainen. Sopiiko tämä avokille? Sinä ja nainen ostaisitte kämpän yhdessä. (sinun sukupuolellasi ei ole väliä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avopuoliso vaihtoon

Vierailija
4/22 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Ilman muuta avopuoliso pihalle. 

Vierailija
5/22 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa itsellesi vapaaehtoinen luottokielto, niin et saa pankista lainaa. Sen lisäksi mieti kannattaako tuollaisen ihmisen kanssa olla.

Vierailija
6/22 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen prinsessan kanssa ei kannata kotia leikkiä.

Vierailija
7/22 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Kukaan ei ole niin tyhmä, että tosissaan kysyisi mitä tuossa tilanteessa tehdään.

Vierailija
8/22 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida teidän suhteenne olla vuosisadan rakkaustarina! Jos ei seinät miellytä avokkia, niin muuttakoon muualle. Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun vaan. Kyllä se siitä suttaantuu.

Vierailija
9/22 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa uuden asunnon, ostaa/vuokraa ihan itse sellaisen

Vierailija
10/22 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista on narsistin harjoittama taloudellinen ja henkinen väkivalta.

Vierailija
11/22 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin varoissani, ostaisin toisen asunnon ja ilmoittaisin avokille, että siinä on sinulle se kaipaamasi uusi koti. Lisänä tietysti vuokrasopimus normaalein vuokraehdoin. Jos tyyppi ei maksa vuokria, saa häädön. Niin käy muillekin, jotka eivät maksa vuokriaan. 

Vierailija
12/22 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono, säälittävä yritys, ihan paska.

Vierailija
13/22 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko seuraava:

Mieheni haluaa, että ostan hänelle Ferrarin. Miten toimin?

Vierailija
14/22 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No typerä ratkaisu se hullun narsistin kanssa seurustelu on joka tapauksessa, asuit missä hyvänsä. Mitenköhän luulet käyvän kun hän valmistuu? Kiittää vuosien elatuksesta ja alkaa osallistumaan täysipainoisesti kustannuksiin? Jep jep. Dream on.

Vierailija
15/22 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ihan mielenkiinnosta, kuinka monta aloitusta teet per päivä? Tyylisi on niin tunnistettava. Onko sulla tylsää työmaalla vai kotona?

Toisinaan provosi kyllästyttävät minua. Mitä minun pitäisi mielestäsi tehdä tässä tilanteessa?

Vierailija
16/22 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vuokraa hänelle soluhuone a 800e/kk. Eiköhän kela sen maksa.

Ja jos alkaa saamaan tuloja niin voi jatkaa vuokrasopimuksessa. Sitten voi tietty alentaa, ei vuokriaan itse maksavat suostu maksamaan mitään sossutapausvuokria. 400e/kk lienee sopivampi.

Vierailija
17/22 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan on harvinaisen selkeä vaatimus. Mitä aiot ap tehdä?

Vierailija
18/22 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa itsellesi vapaaehtoinen luottokielto, niin et saa pankista lainaa. Sen lisäksi mieti kannattaako tuollaisen ihmisen kanssa olla.

Pankista saa kyllä lainaa, vaikka oma luottokielto olisikin voimassa ;)

Mutta joo, vaihtoon tuollainen sankari.

Vierailija
19/22 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin ex-avokki olisi halunnut asua "historiaa huokuvassa suuri-ikkunaisessa asunnossa Helsingin kantakaupungissa", omistamani koti sen sijaan oli hyvämaineisessa lähiössä. Silläkin lompakkoloismiehellä taisi olla taksankorotusviikot menossa, mutten sitten suostunut satojen tuhansien lisäinvestointiin.

Vierailija
20/22 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei lopettakaa jo. Täysi feikkialoitus. Älkää antako näille huomiota, niin menee muualle trollaamaan.