Mitä mieltä ihmisestä joka pakottaa tai ainakin painostaa puolisonsa joka ikinen kesä koko loman ajaksi sukunsa mökille?
Siellä hevonperseessä sitten pitäisi koko loma viettää perheen kanssa. Onko tämä yleistäkin näissä mökkiperheissä, että riidan kanssa siellä mökillä lomaillaan ja mökötetään?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitää riidellä?
Ei minun pidä riidellä mistään. Olen vaan joutunut katsomaan ja kuuntelemaan vierestä tilannetta kun tuollaista tapahtuu. Onhan se ihan luonnollista, että riita syntyy jos toinen pakotetaan sinne mökille. Vaihtoehtona olisi se että vaimo veisi lapset sinne ja mies ei näkisi niitä koko kesänä. Tosi reilua vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun pidä riidellä mistään. Olen vaan joutunut katsomaan ja kuuntelemaan vierestä tilannetta kun tuollaista tapahtuu. Onhan se ihan luonnollista, että riita syntyy jos toinen pakotetaan sinne mökille. Vaihtoehtona olisi se että vaimo veisi lapset sinne ja mies ei näkisi niitä koko kesänä. Tosi reilua vai mitä?
Vaimohan voi mennä yksin mökille ja mies ja lapset jäädä keskenään kaupunkiin.
Kas, ongelma ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Suvun mökki????????????
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimohan voi mennä yksin mökille ja mies ja lapset jäädä keskenään kaupunkiin.
Kas, ongelma ratkaistu.
Ei käy vaimolle. Lasten pitää kuulemma kasvaa siihen, että saa olla koko kesän mökillä, niin kuin hänkin aina lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suvun mökki????????????
Niin?
Hommatkaa oma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suvun mökki????????????
Niin?
Hommatkaa oma.
Miksi? En minä mitään mökkiä halua kun en ole yhtään mökki-ihminenkään, eikä minua kukaan onneksi minnekään mökille pakotakaan.
Enempi ihmettelen ap:ta joka ei lähde sieltä mökiltä muutaman päivän jälkeen pois ja seuraavana vuonna kerro etukäteen mitkä päivät hänelle sopisi mökkeilyyn. Ihme kynnysmatto.
Vierailija kirjoitti:
Enempi ihmettelen ap:ta joka ei lähde sieltä mökiltä muutaman päivän jälkeen pois ja seuraavana vuonna kerro etukäteen mitkä päivät hänelle sopisi mökkeilyyn. Ihme kynnysmatto.
Minä taas enemmänkin ihmettelen lukutaitoasi kun et vieläkään tajunnut, että ap ei ole siellä mökillä käynytkään eikä juttu koskenut häntä.
Perheen sisällä kannattaa keskustella laajemminkin omista odotuksista ja siitä, mitä tehdään arkena ja vapaalla/lomilla, mihin raha ja aika käytetään. ”Jokaiselle jotakin” toiminee parhaiten...
Jos odotukset ovat kovasti erilaiset, toisen mukaan jousto on sietämätöntä ja arki muutenkin /c:stä, niin kannattaako enää olla yhdessä? Vai onko arki kuitenkin sen veroista, että yhdessä kannattaa pysyä.
Minä ihmettelen totisesti millainen ihminen saa aikuisen puolisonsa painostettua yhtään mihinkään.