Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elisa Huoleton

Vierailija
29.07.2019 |

En ole Elisa enkä huoleton, olen huolestunut, minulla on elisan huoleton liittymä,
nyt ilmoittelee jotain datan käyttövaroituksia, juutuubee, netflixiä olen sieltä
katsellu, piti olla rajaton netti, huijausta koko roska, laitoin koko älypuhelimen
kiinni, onneksi on vanha prepaid puhelin tallessa jotta voin edes puhelut soitella.
Tietääkö kukaan mitä tämä tälläinen on?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Datankäyttövaroitus voi tulla puhelimen omien oletusasetusten perusteella. Tuliko sinulle tekstiviesti vai joku muu ilmoitus? Jälkimmäinen tuskin on Elisalta. Oletusasetukset voi tarkistaa puhelimen asetuksista esim. yhteydet -kohta. Tarkemmat ohjeet ovat puhelinkohtaisia.

Vierailija
2/5 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuli siis tuohon näytölle se ilmoitus, tuo känny on honorin halvimpia rimpuloita,

hyvin kyllä toiminu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kännyssä määritetty raja jonka ylittyessä tulee varoitus. Ei liity liittymään mitenkään.

Vierailija
4/5 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Datankäyttövaroitus voi tulla puhelimen omien oletusasetusten perusteella. Tuliko sinulle tekstiviesti vai joku muu ilmoitus? Jälkimmäinen tuskin on Elisalta. Oletusasetukset voi tarkistaa puhelimen asetuksista esim. yhteydet -kohta. Tarkemmat ohjeet ovat puhelinkohtaisia.

Nosta datankäyttömaksimi sinne mistä haluat seuraavan varoituksen tai niin ylös kuin voit. Jos haluat ja jos puhelimessasi pystyy niin tekemään, laita varoitus kokonaan pois päältä. Monissa maissa on oltava tarkka mobiilidatan käytöstä ja siksi puhelimen oletuskäyttöraja voi olla matalalla.

Vierailija
5/5 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiitos vastauksista, kokeilen noita asetuksia säädellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi