Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavin tyylimoka on aurinkolasit uidessa.

Vierailija
29.07.2019 |

Näyttää niin sairaan pinnalliselta, jota naiset ovatkin. Miehetkin käyttävät aurinkolaseja, mutta se että niitä käyttää uidessa pää pinnalla kuin käärme, on naurettavaa.
Olen nainen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien heikentynyt näkö on ollut tyylimoka?

Enhän mä edes näkisi lapsiani vedessä jos en pitäisi myös uidessani laseja päässä, eli aurnkoisella säällä siis aurinkolaseja.

Vierailija
2/14 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavasti mukavampi uida, kun aurinko ei paista simmuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi vaikuttaa oleellisesti UV-säteilyn voimakkuuteen, joten aurinkolasien käyttö uidessa on tärkeämpää kuin moni tulee ajatelleeksi. 

Vierailija
4/14 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono näkö, silmäsairaudet tai operaatiot. Siinä mahdollisia ja todennäköisiä syitä pitää lasit päässä. Ääliö. 

Vierailija
5/14 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla. On pakko pitää joko silmälaseja tai aurinkolaseja uidessa, muuten on pakko pysyä rannalla. Näkö on -9, jos otan lasit pois päästä, en kyllä näe yhtään mitään. Sori, jos se haittaa sua. Keskity vaikka kyyläämään naisten läskejä sillä aikaa.

Vierailija
6/14 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnalliselta? Minulle aurinkolasit eivät ole asuste vaan välttämättömät näkökyvyn kannalta. En ota niitä pois, koska haluan nähdä. Valoherkkyys ja likinäkö ovat tämän tyylini taustalla. Sori siitä.

Vierailija
7/14 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity omiin asioihisi. Ei muut ihmiset ole sulle viihdykkeenä!

Vierailija
8/14 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen maauimalassa, ja vähän pöhköltähän se tuntui seistä ulkosuihkussa aurinkolasit päässä. Uidessa erittäin hyödylliset.

Vierailija
9/14 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on tehot niissä aurinkolaseissa. Käyvät siis samalla silmälaseista. Sen takia kaupoissakin monella on aurinkolasit päällä. Ei aina jaksa ottaa toisia laseja mukaan.

Vierailija
10/14 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin eilen maauimalassa, ja vähän pöhköltähän se tuntui seistä ulkosuihkussa aurinkolasit päässä. Uidessa erittäin hyödylliset.

No voi kauhistus! Varmaan meni ihan märäksi ja pilalle ne lasit. KÄÄÄKS!

Vierailija
11/14 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma mulla, aurinkolaseissa on vahvuudet joten nään niillä paremmin kuin ilman. Lisäksi se tosiasia, että pilvettömänä päivänä aurinko heijastuu tosi kirkkaasti pinnasta. Mieluummin lasit kuin päänsärky.

Vierailija
12/14 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kröhöm, enpä ole aikoihin noin idioottimaista kommenttia kuullut enkä lukenut ja sentään (surullisen)kuuluisa av-palsta kyseessä.

Ne aurinkolasit siellä vedessä suojaa silmiä auringonsäteiltä, meneekö liian tieteelliseksi sinulle ap se fakta, että myös silmät voivat palaa? Toisekseen ei ole kivaa uida ja siristellä silmiä samalla, että näkee eteensä.

Vierailija
13/14 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on dille

Vierailija
14/14 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon ap, minulla on silmälaseissani käsittely jonka ansiosta linssit tummenevat auringon valossa=aurinkolasit. En näe ilman lasejani kuin puuroa, vahvuudet -10 ja -8,25, joten ne ovat päässäni koko ajan kun olen hereillä.

Kyllä voi olla pieni mieli ihmisellä, ja sitten haukut muita pinnallisiksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi