Naapurin kissa tekee tuhojaan pihallani, t*ppaa eläimiä ja kävi lapseni kimppuun
Jonkun naapurini kissa on paljon pihassani, joka ei muuten haittaisi, mutta se tuhoaa tavaroitani. Se on tuhonnut terassikalusteiden pehmusteet kolme kertaa, en ole uskaltanut enää laittaa niitä takaisin. Se tuhoaa kukkapenkkini, k*see ja p*skoo joka paikkaan, kaikkialla haisee kissank*si, se kynsii talon seiniä, kerran yllätin kynsimästä auton renkaita.
Se on tuhonnut myös lintulaudan, amppelit, tiputtelee kukkaruukkujani jne. Menee ihan täysin hermo tuohon kissaan. En tiedä kenen naapurin se on, olen kysellyt mutta kukaan ei myönnä että olisi hänen, tai tietäisi kenen se on.
Ihan kuin tämä ei riittäisi, mutta joka viikko useamman kerran se t*ppaa eläimiä tässä pihassa. Osan se varmaan syö, kun löydän verilänttejä pihalta ja höyheniä, mutta suurimman osan jättää jälkeensä. Tällä viikolla olen löytänyt pihasta 3 kuollutta siiliä, 5 oravaa (2 poikasta), 2 varista ja 6 varpusta tai muuta pientä lintua. Kesän alussa se myös kiipesi puuhun ja tappoi linnunpesästä kaikki poikaset.
Minulla on pieniä lapsia, enkä halua että 2-vuotias löytää näitä kuolleita eläimiä tai menee koskemaan niihin. Tämän lisäksi tänään se yritti käydä lapseni päälle. Olimme menossa kauppaan ja yhtäkkiä kuulin sähinää, ennenkuin ehdin tajuta mistä se tuli, se syöksyi auton alta 2-vuotiaani kimppuun. Ehdin potkaista sen pois, ennenkuin kävi todella pahasti, mutta se ehti purra ja raapaista lasta pahan näköisesti. Kävimme päivystyksessä ja lapsi sai antibiootit, mutta nyt lapsi pelkää hysteerisenä ulos menemistä ja pihassa liikkumista, eikä suostukaan liikkumaan enää pihassa itse, vaan vaatii päästä syliin kun pelkää kissaa.
Mitä tuolle voi tehdä?
Kommentit (25)
Toivotaan että jää, ei minun mielestäni ole kyllä tämän kissan paikka ulkona, on tehnyt niin paljon tuhoja. En tiedä onko villiintynyt, ei näytä ainakaan nälkiintyneeltä, hieman likaiselta kyllä. Se on pyörinyt tässä useamman vuoden ympäri vuoden ja aina tehnyt pahojaan, mutta ei ennen ole käynyt päälle. Kalusteitakaan ei ole tuhonnut ennen, kun vasta tänä kesänä hankittiin nuo.
Ap
Erittäin harvinaista, että kissa tosta vaan käy ihmisen, edes lapsen päälle.
Vaikuttais kyllä tällä kertaa oikeesti villiintyneeltä.
Vierailija kirjoitti:
Kissat on suloisia, mutta kauheita petoja!
"Tällä viikolla olen löytänyt pihasta 3 kuollutta siiliä, 5 oravaa (2 poikasta), 2 varista ja 6 varpusta tai muuta pientä lintua. Kesän alussa se myös kiipesi puuhun ja tappoi linnunpesästä kaikki poikaset."
Oletko koskaan kuullut, että moni lintu tekee pari poikuetta kesässä?
Pidä siitä huolta. Nälkäinen kissa tappaa henkensä pitimiksi.
No toivottavasti jää siihen loukkuun, eihän tuollainen kissa saisi kulkea vapaana! Saattaa kyllä olla villiintynyt, kun lähtee heti karkuun. Ja käy vielä päälle, vaikka voisi mennä karkuun.