MIES! Auta pliis vastaamalla tähän!
Jos ghostaat naisen, eli et yhtäkkiä enää vastaakaan viestiin (vaikka taustalla 2-3kk tiivis viestittely), JA kyseessä on nainen JONKA VIELÄ JOUDUT TAPAAMAAN, kumpi on parempi:
A) kysyn asiasta sinulta suoraan kun tapaamme
B) leikin kuin mitään ei olisi tapahtunut ja olen muina naisina heittämässä läppää
C) jotakin muuta, mitä?
Kommentit (34)
Mut jos kysyn asiasta, voiko meistä enää tulla mitään? Onko parempi vaan jättää asia - jäänkö silloin vaivaamaan miehen mieleen?
Ap
Olen mies.
Kysy asiasta mieheltä että miksi meni näin.
Onko juttunne siis loppunut ja tapaatte ihan muusta syystä? Kyllä minä ainakin miehenä valmistautuisin selittämään että mikä tuli. Olisi vähän outoa jos kumpikin esittäisi että mitään ei ole tapahtunut, sellaista teatteria en kestä. Mutta minä olenkin minä, en tiedä tuosta kaveristasi.
No niin. Valitsin vaihtoehdon A.
Hän selitti itsensä ulos tästä ihan siististi, en kyllä uskonut täysin selitystä (kiirettä ym.).
Olen kuitenkin iloinen että uskalsin kysyä ja sain vastauksen.
Ap
Jälkiviisaus turhaa, mutta ei sitä hyödytä kysyä. Selitys todnäk joku ympäripyöreä, informaatioarvoltaan nolla oleva tekosyy. Vaikka tapahtuisi sellainen harvinaisuus, että saisit edes osittain rehellisen vastauksen, se on silti vain sen yhden ihmisen näkökulma. Pahimmassa tapauksessa käytät sitä jatkossa automaattisesti "yleispätevänä totuutena" kaikkiin ghostaajiin.
Mies tapasi jonkun miellyttävämmän viestittelykaverin. Ihan normaalia nykypäivän deittailukäytäntö tuo ghostaus. Unohdat miehen ja poistat numeron 👍 Jos mies tulee vaikka kaupungilla vastaan sattumalta niin olet kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Jälkiviisaus turhaa, mutta ei sitä hyödytä kysyä. Selitys todnäk joku ympäripyöreä, informaatioarvoltaan nolla oleva tekosyy. Vaikka tapahtuisi sellainen harvinaisuus, että saisit edes osittain rehellisen vastauksen, se on silti vain sen yhden ihmisen näkökulma. Pahimmassa tapauksessa käytät sitä jatkossa automaattisesti "yleispätevänä totuutena" kaikkiin ghostaajiin.
Kenen muun kuin kyseisen ghostaajan näkökulman tuohon olisi pitänyt saada?
Ghostaajat ovat naurettavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen muun kuin kyseisen ghostaajan näkökulman tuohon olisi pitänyt saada?
Ghostaajat ovat naurettavia.
Ei kenenkään muun, mutta millä riskillä yksittäisestä tulee yleistys? Jos ghostaaja olisi kertonut jonkun selkeän syyn, onko se syy kummittelemassa seuraavaa ghostaajaa ylianalysoidessa? "Se sanoi silloin, että ... , tääkin on varmaan sitä mieltä."
Vierailija kirjoitti:
K ilttimiehellä ei ole pelkoa että tulisi naisen kanssa mltään
Itsekin ihmettelin tätä keskustelua. Olemme turvassa.
A