Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmisiä vaivaa Facebookissa? Kävin Pariisissa ja laitoin kuvia, sain 2 tykkäystä. Nyt eräs FB-ystävä kävi viikkoa myöhemmin siellä ja

Vierailija
28.07.2019 |

Otti kuvia SAMOILTA paikoilta ja sai kymmeniä tykkäyksiä SAMOILTA henkilöiltä, jotka ovat kavereitani FB:ssä, mutta eivät tykänneet kuvistani. Ihmiset ovat HULLUJA!

N33

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
22/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään konemaisesti ystävieni loma-ja ruokakuvapostauksista viitsimättä edes avata niitä, jos on useampia kuvia. Koska he tykkäävät, että saavat tykkäyksiä, eikä ole minulle iso vaiva peukuttaa postia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse aktiivinen tykkääjä?

Harvoin on mitään tykkäämiseni arvoista. Kuitenkin omille kuvilleni annoin tykkäykset, koska ne olivat oikeasti hienoja.

AP

Vierailija
24/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Ateenan Akropoliilla tänä kesänä ja ihmiset otti hulluna siellä kännykkäkuvia ja selfieitä. Otin myös kuvia mutta en postannut niitä kenellekään, kun en ole aktiivinen somessa. Jos joku töissä myöhemmin kysyy kesälomasta, saatan kertoa. On hullua olla riippuvainen toisten tykkäyksistä.

Vierailija
25/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun kuvat oli huonoja ja kaverilla parempia?

Tai sit ehkä ei. 

Olen eri, ja olen valokuvaaja jonka kuvista maksetaan nettipalveluissa hyvin, mutta jonka kuvat saa vähemmän tykkäyksiä kuin tuntemieni instagram lissu huorulien huomiohuaraukset. Huorulilissut pumppaa toistensa kuvia, ja samoin pillunnälkäiset miehet pumppaa näiden samojen turhisämmien kuvia.

Vierailija
26/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin asetukset on sellaisia, että kuvasi ei näy useimpien aikajanalla. Sille et oikein voi mitään. Minulla näkyy useinmiten pelkkä harmaa seinä jossa lukee, että minun pitäisi lisätä kavereita että näkisin päivityksiä. Ei siis suostu näyttämään edes olemassaolevien kavereideni päivityksiä. Tämä on ollut oikein hyvä juttu Facebook vierottautumisessa. 

Vierailija
27/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebookin asetukset on sellaisia, että kuvasi ei näy useimpien aikajanalla. Sille et oikein voi mitään. Minulla näkyy useinmiten pelkkä harmaa seinä jossa lukee, että minun pitäisi lisätä kavereita että näkisin päivityksiä. Ei siis suostu näyttämään edes olemassaolevien kavereideni päivityksiä. Tämä on ollut oikein hyvä juttu Facebook vierottautumisessa. 

sama juttu ensi ne näkyy ja kun vaikka päivittää  niin kaikki katoaa

Vierailija
28/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun kuvat oli huonoja ja kaverilla parempia?

Tai sit ehkä ei. 

Olen eri, ja olen valokuvaaja jonka kuvista maksetaan nettipalveluissa hyvin, mutta jonka kuvat saa vähemmän tykkäyksiä kuin tuntemieni instagram lissu huorulien huomiohuaraukset. Huorulilissut pumppaa toistensa kuvia, ja samoin pillunnälkäiset miehet pumppaa näiden samojen turhisämmien kuvia.

Naiset on pilanneet maailman somen avulla.

Vierailija
29/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä onnistuin joskus (ilmeisesti kännissä) laittamaan asetukset niin, että mun kuvat tai julkaisut näkyi vain systerille :D. Viikon ihmettelin ennenkuin hoksasin tuon. Toisen kerran olin laittanut niin, että julkaisut näkyy vain helsinkiläisille kavereille. Ei pitäisi kännissä sorkkia puhelinta ollenkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi