Mikä ihmisiä vaivaa Facebookissa? Kävin Pariisissa ja laitoin kuvia, sain 2 tykkäystä. Nyt eräs FB-ystävä kävi viikkoa myöhemmin siellä ja
Otti kuvia SAMOILTA paikoilta ja sai kymmeniä tykkäyksiä SAMOILTA henkilöiltä, jotka ovat kavereitani FB:ssä, mutta eivät tykänneet kuvistani. Ihmiset ovat HULLUJA!
N33
Kommentit (29)
Minä tykkään konemaisesti ystävieni loma-ja ruokakuvapostauksista viitsimättä edes avata niitä, jos on useampia kuvia. Koska he tykkäävät, että saavat tykkäyksiä, eikä ole minulle iso vaiva peukuttaa postia.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse aktiivinen tykkääjä?
Harvoin on mitään tykkäämiseni arvoista. Kuitenkin omille kuvilleni annoin tykkäykset, koska ne olivat oikeasti hienoja.
AP
Kävin Ateenan Akropoliilla tänä kesänä ja ihmiset otti hulluna siellä kännykkäkuvia ja selfieitä. Otin myös kuvia mutta en postannut niitä kenellekään, kun en ole aktiivinen somessa. Jos joku töissä myöhemmin kysyy kesälomasta, saatan kertoa. On hullua olla riippuvainen toisten tykkäyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun kuvat oli huonoja ja kaverilla parempia?
Tai sit ehkä ei.
Olen eri, ja olen valokuvaaja jonka kuvista maksetaan nettipalveluissa hyvin, mutta jonka kuvat saa vähemmän tykkäyksiä kuin tuntemieni instagram lissu huorulien huomiohuaraukset. Huorulilissut pumppaa toistensa kuvia, ja samoin pillunnälkäiset miehet pumppaa näiden samojen turhisämmien kuvia.
Facebookin asetukset on sellaisia, että kuvasi ei näy useimpien aikajanalla. Sille et oikein voi mitään. Minulla näkyy useinmiten pelkkä harmaa seinä jossa lukee, että minun pitäisi lisätä kavereita että näkisin päivityksiä. Ei siis suostu näyttämään edes olemassaolevien kavereideni päivityksiä. Tämä on ollut oikein hyvä juttu Facebook vierottautumisessa.
Vierailija kirjoitti:
Facebookin asetukset on sellaisia, että kuvasi ei näy useimpien aikajanalla. Sille et oikein voi mitään. Minulla näkyy useinmiten pelkkä harmaa seinä jossa lukee, että minun pitäisi lisätä kavereita että näkisin päivityksiä. Ei siis suostu näyttämään edes olemassaolevien kavereideni päivityksiä. Tämä on ollut oikein hyvä juttu Facebook vierottautumisessa.
sama juttu ensi ne näkyy ja kun vaikka päivittää niin kaikki katoaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun kuvat oli huonoja ja kaverilla parempia?
Tai sit ehkä ei.
Olen eri, ja olen valokuvaaja jonka kuvista maksetaan nettipalveluissa hyvin, mutta jonka kuvat saa vähemmän tykkäyksiä kuin tuntemieni instagram lissu huorulien huomiohuaraukset. Huorulilissut pumppaa toistensa kuvia, ja samoin pillunnälkäiset miehet pumppaa näiden samojen turhisämmien kuvia.
Naiset on pilanneet maailman somen avulla.
Mä onnistuin joskus (ilmeisesti kännissä) laittamaan asetukset niin, että mun kuvat tai julkaisut näkyi vain systerille :D. Viikon ihmettelin ennenkuin hoksasin tuon. Toisen kerran olin laittanut niin, että julkaisut näkyy vain helsinkiläisille kavereille. Ei pitäisi kännissä sorkkia puhelinta ollenkaan.
0/5