Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihmisiä vaivaa Facebookissa? Kävin Pariisissa ja laitoin kuvia, sain 2 tykkäystä. Nyt eräs FB-ystävä kävi viikkoa myöhemmin siellä ja

Vierailija
28.07.2019 |

Otti kuvia SAMOILTA paikoilta ja sai kymmeniä tykkäyksiä SAMOILTA henkilöiltä, jotka ovat kavereitani FB:ssä, mutta eivät tykänneet kuvistani. Ihmiset ovat HULLUJA!

N33

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmisiä vaivaa? Kun käydään jossain, on tärkeintä saada tykkäyksiä fb: ssa.

Vierailija
2/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla niin, että jotkut ovat kuin minä.  Vierailen facessa säännölisen epäsäännöllisesti. Tykkäilen postauksista silloin kun käyn, jos on aihetta. 

Silloin kun en siellä ole käynyt, niin ohi on mennyt aika hemmetin monta juttua, josta olisin ehkä voinut tykätä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi.

Vierailija
4/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäysriippuvaisuus on hullua.

Vierailija
5/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Miksiköhän sinun kuvistasi ei tykätä? Johtuisikohan se sinusta eikä niistä ihmisistä jotka tyykkäävät kyllä muiden kuvista? Ei ihmekään kun hulluksi heitä nimittelet. 

Vierailija
6/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB on ainakin itselle passe. Parhaat postaukset löytyy tor-verkon syövereistä.

Vierailija
7/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärräthän, että muiden tykkäily nostaa kuvaa feediin paremmin. Eli jos toisen kuvista tykätään paljon, niin nuo toisen kuvat ovat paremmin esillä myös niille teidän yhteisille kavereille.

Vierailija
8/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FB on ainakin itselle passe. Parhaat postaukset löytyy tor-verkon syövereistä.

Tämä on totta. Tor-verkossa aukeaa ihan erilainen todellisuus.

Vierailija
9/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun kuvat oli huonoja ja kaverilla parempia?

Vierailija
10/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, ei helv... oo todellista...

Vierailija
11/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun kuvat ei ole ilmestynyt ihmisten feediin. Facebook ei ole reilu ja tasapuolinen

Vierailija
12/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kuvat TÄSMÄLLEEN samanlaisia? Mun mielestä on melko tylsää laittaa Eiffel-tornin kuva someen, kaikki tietää miltä se näyttää, vaikka eivät olisi paikalla käyneet.

Jos taas kuvassa on mukana kaverini, hänen lapsensa, jokin erikoinen tilanne, kuvakulma, sääilmiö tms. ja taustalla Eiffel-torni, niin tykkään kuvasta.

Vierailija
13/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki parempi kamera!

Vierailija
14/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei!

Ajatteleppa, minä käyn kuutakymmentä, eikä minulla ole fb-tiliä. Matkustelemme paljon, meillä on iso kaunis koti ja vaikka mitä kivaa, josta voisin kuvia tuonne facebookiin laittaa tykättäväksi.

Koskaan en ole elämästämme otetuista kuvista saanut tykkäyksiä, mutta erittäin hyvin menee näinkin.

Vierailija
15/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toiset saa kymmeniä tykkäyksiä. Itse saan vaan muutaman tykkäyksen vaikka laittaisin kuinka hienon kuvan.

Vierailija
16/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuullut tällä viikolla kaksi eläkeläisporukkaa puhuvan "Instagram on paljon kivempi kuin facebookki". eli facebook on niin out.

Vierailija
17/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen olet ihmisenä? Kaikesta valittaja? Kiusaaja? Onko sinulla kova pätemisen tarve? Oletko "suorapuheinen" eli omaa pahaa oloaan muihin purkava? Ihmiset lakkaavat seuraamasta esimerkiksi valitusprofiileja, koska maailma on täynnä pashaa muutenkin ilman että tarvitsee vielä erikseen lukea tympeää kitinää kaikesta. Ilkeilyyn taipuvien ihmisten profiileista ei myöskään tykätä.

Saatat myös olla aivan normaali, mutta päivityksesi eivät näy muille. Tai sitten ihmiset eivät jaksa tykkäillä kaikesta. Itse tykkäilen jos kuva oikeasti säväyttää tai sitten välillä hyvien ystävien kuvat koska on mukava nähdä kuva ystävästä. Jos joku postaa monta kuvaa päivässä, lakkaan myös tykkäilemästä ja lopetan seuraamasta koska feedi täyttyy muuten tämän ihmisen kuvista.

Syitä on monia. Keskittyisin kaikissa tapauksissa omaan elämääni.

Vierailija
18/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua ollenkaan, miksi omia kuvia pitäisi laittaa nettiin. Pitkästyn nimittäin kuoliaaksi, jos joudun katsomaan muiden lomakuvia. Enkä viitsi pilata lomiani sillä, että ikuistaisin jokaisen hetken muiden pällisteltäväksi:)

Vierailija
19/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse aktiivinen tykkääjä?

Vierailija
20/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Nyt sun täytyy lähteä heti uudestaan ja kiertää taas samat paikat. Muista ottaa tosi hyviä kuvia tällä kertaa.