Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet haluaa olla väleissä eron jälkeen?

Vierailija
28.07.2019 |

Mun piti sanoa exälle etten halua olla hänen kanssaan tekemisissä. Silti jatkuvasti tykkää mun somepäivityksistä, siis lähes kaikista, joka on mun mielestä ärsyttävää. Itse en anna hänelle mitään huomiota. Mies oli se, joka halusi erota.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat kuin pikkulapset.. haluavat temmeltää miten sattuu mutta äiti ei saa kadota näköpiiristä muutenhan olisivat ihan hukassa.

Vierailija
42/60 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä hänet joka paikassa, numero myös estoon. Poistat hänet kokonaan elämästäsi niin kaikki helpottuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies jätti? Joko katumus painaa?

Kyllähän kuvista tykkääminen tarkoittaa sitä että haluaa vähintään uusiksi naimisiin? :D :D 

Minä jätin eksäni ja tykkään hänen kuvistaan kuten muidenkin kavereideni kuvista. Takaisin en ottaisi edes aseella uhaten. 

Selitäpä tämä logiikka: miksi edelleen seuraat häntä somessa ja tykkäät hänen kuvistaan?

Millä ihmeen logiikalla haluaisin poistaa elämästäni ihmisen joka on ollut läheinen minulle yli 10 vuotta? En enää rakasta häntä, mutta kunnioitan kyllä ystävänä. Olen myös edelleen ystävä hänen vanhempiensa kanssa. Toivon eksälle kaikkea hyvää. 

Ihanko oikeasti itse deletoit kokonaan elämästäsi ihmisen joka on ollut tärkeä? Millä logiikalla?

Jotkut katkeroituvat. Toiset jatkavat eteenpäin.

Katkeruus ei ole sama asia kuin viha eron jälkeen. Itse asiassa käsittelemätön viha ja suru aiheuttavat katkeruutta.

Ymmärrän vihan jos tulee esim. petetyksi tai muuten kaltoin kohdelluksi. Jos ero tapahtuu molempien yhteisestä halusta niin outoa tuollainen katkaiseminen ja vihaaminen olisi.

Vierailija
44/60 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia tuo pitää yleistää koskemaan miehiä? Yhtälailla tiedän naisia, jotka ovat halunneet eron jälkeen pysyä kavereina exänsä kanssa vaikka väkisin.

Halusiko ap:n mies erota siksi, että hänen tunteensa ovat muuttuneet kaverillisiksi? Jos näin on, hänen käytöksensä on periaatteessa ymmärrettävää. Hän haluaisi pitää toisen elämässään, mutta ei tunne ap:ta kohtaan enää rakkautta tai mitään romanttista.

Ap:n pitää yhtälailla tehdä miehelle selväksi oma kantansa. Jos mies ei sittenkään lopeta, silloin vika on tietysti hänessä.

Vierailija
45/60 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia tuo pitää yleistää koskemaan miehiä? Yhtälailla tiedän naisia, jotka ovat halunneet eron jälkeen pysyä kavereina exänsä kanssa vaikka väkisin.

Halusiko ap:n mies erota siksi, että hänen tunteensa ovat muuttuneet kaverillisiksi? Jos näin on, hänen käytöksensä on periaatteessa ymmärrettävää. Hän haluaisi pitää toisen elämässään, mutta ei tunne ap:ta kohtaan enää rakkautta tai mitään romanttista.

Ap:n pitää yhtälailla tehdä miehelle selväksi oma kantansa. Jos mies ei sittenkään lopeta, silloin vika on tietysti hänessä.

Miehen eropäätös oli impulssiivinen, jonka hän teki erään riidan päätteeksi. En jaksa uskoa, että hänen tunteet tuosta noin vain olisivat kuolleet. 

ap

Vierailija
46/60 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pelkää hysteerisesti yksinjäämistä ja haluaa pitää kaikki tutut varalla.

Vierailija
47/60 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevat saavansa säälipillua jos pysyy väleissä.

Vierailija
48/60 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkään olitte yhdessä?

Vierailija
49/60 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin pahat hylätyksi tulemisen traumat lapsuudesta, etten pysty olemaan eksän kanssa ystävä vaikka olisin itse jättäjä. Työstän asiaa jatkuvasti terapiasta. Joistakin asioista ei vaan pääse eroon, meillä kaikilla on erilaiset lähtökohdat elämään. Monilla on välittävät vanhemmat, minulla ei. Mulle on turhake mekään tulla puhumaan fiksusta erosta, minun kohdalla se ei mene niin.

Vierailija
50/60 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on teillä ongelmat. Heittäkää jo vaikka vesilintua sillä somella, niin ei tarvitse tuollaisistakaan murehtia.

Tämä! Kyllä tässä itsekin on paljolta säästynyt kun ei ole somessa ikinä ollut, ainakin kun kuuntelee somettajien valitusta.

Vierailija
51/60 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta huolimatta pitää sinua edelleen hyvänä tyyppinä. Ei sen kummempaa. 

Vierailija
52/60 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos pitää niin hyvänä tyyppinä niin miksi edes erosi?

Ei se mene niin että ihmisiä saa jättää ja pettää miten sattuu ja sitten kuitenkin pitäisi olla ystävä...

Vierailija
53/60 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on niin pahat hylätyksi tulemisen traumat lapsuudesta, etten pysty olemaan eksän kanssa ystävä vaikka olisin itse jättäjä. Työstän asiaa jatkuvasti terapiasta. Joistakin asioista ei vaan pääse eroon, meillä kaikilla on erilaiset lähtökohdat elämään. Monilla on välittävät vanhemmat, minulla ei. Mulle on turhake mekään tulla puhumaan fiksusta erosta, minun kohdalla se ei mene niin.

Eikä edes tarvitse olla mitään hylkäystraumoja. Se on ihan tervettä jos nykymaailman kertakäyttökulttuuri ahdistaa.

Minkä ihmeen takia ihmiset eroavat hyvistä tyypeistä??????

Vierailija
54/60 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla käy oikeasti sääliksi teitä jotka luulette että eksä haluaa teidät takaisin tai pitää vapaana tykkäilemällä kuvistanne somessa. Aika rankkaa toiveajattelua ja taatusti ette pääse erosta yli tuolla tyylillä. Miettikääs nyt vähän. Mitä tekisitte itse jos haluaisitte takaisin jonkun jota rakastatte? Tykkäilisitte kuvista? Ei ihmekään että tuli ero jos tunnepuolen osaaminen on tuota lajia. 

Ono tässä joku väittänyt, että haluaisin eksän takaisin? Lähinnä ihmettelin miksi joku käyttäytyy näin. On kuitenkin huomiota herättävää että eksä tykkää lähes jokaisesta päivityksestäni.

Laita estoon jos häiritsee. Eipähän pääse stalkkaan enään jos vielä haluaakin jotain.

Vierailija
55/60 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos pitää niin hyvänä tyyppinä niin miksi edes erosi?

Ei se mene niin että ihmisiä saa jättää ja pettää miten sattuu ja sitten kuitenkin pitäisi olla ystävä...

No meillä kävi näin. Meistä tuli vain hyviä kavereita ja tyyppejä rakastuneiden sijaan.

Molemmat ollaan sitä mieltä, että parempi oli erota vain hyvinä tyyppeinä, kun rakkaus loppui. 

Ja edelleenkin olla kavereita ja ystävinä hyvinä tyyppeinä. 

Vierailija
56/60 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki apua jos tykkäämiset noin paljon häiritsee.

Vierailija
57/60 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet ihan oikeassa. Ex-miehesi on narsisti, joka ei halua luopua susta ihan kokonaan, jos susta saa vielä vähänkään nyhdettyä jotakin hyötyä. Ero on ero, ja suhde on suhde. Ei ystävistäkään erota.

Vierailija
58/60 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni vaihtoi ns. lennosta toiseen naiseen. Ja kyllä, se ero voi ihan oikeasti tulla puun takaa vaikka mitä väitätte. Minä poistin ihan joka puolelta miehen. Miksi ihmeessä minun pitäisi olla minkäänlaisissa väleissä ihmisen kanssa , joka loukkasi minua törkeästi ? 

Vierailija
59/60 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluamme pitää varalla jos ei muualta saa.

Vierailija
60/60 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Kokemusta on. Mutta asialliset välit ovat mielestäni ok - ei ystävyys. Katkeruudella ja vihalla pilaa vain oman elämänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi