Mies poisti Facebookin.
On hän välillä todennut, että ei tarvitse sitä, mutta silti tuli ikävä olo. Ei sanonut edes mitään niin tuntuu, että halusi salata.
Ollaan oltu puolitoista vuotta yhdessä. Laitoin illalla koko seurustelumme ajalta kolmannen yhteiskuvan meistä facebookkiin ja aamupäivällä mies poisti koko profiilinsa. Väittää ettei liity asiaan.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko se nyt yleisesti ihan normaalia, että kumppani ei halua olla kuvissa yhdessä tai, että oma kumppani ottaa itselleen silloin tällöin kuvia? Vai mitä näillä viesteillä halutaan tarkoittaa?
Minä en ainakaan halua näkyä naiseni sometuksessa millään tavalla. Saa lähteä jos alkaa minusta postalemaan kuvia, joten ymmärrän yskän. Jos ei pysty somettamaan ja elämään niin että kunnioittaa minua ja on postaamatta kuvia, niin eihän tuossa suhteessa ole mitään muutakaan arvostusta. En käsitä miksi kumppania pitäisi esitellä muille. Mitä siitä saa, jotain statustako?
Minulla kavereissa vain tutut ja ystävät joiden kanssa tekemisissä muutenkin. Facebook on yksi tapa pysyä ajan tasalla heidän elämässä ja laittaa omia kuulumisia.
Ap
Siis sen sovelluksen vai koko sivuston?
Facebook on masilman typerin somekanava. Miehesi on fiksu!
Vierailija kirjoitti:
Miesystävälläni ei facea ole ja hän on ehdottomasti kieltänyt ettei kuvia faceen laiteta. Asia ok minulle.
Se vain harmittaa ettei hän suostu yhteiskuviin kanssani eikä ole koskaan ottanut kuvaa minusta. Yhdessä kuitenkin oltu 2 vuotta. Pari hätäisesti otettua yhteisselfietä on ulkona otettu. Ne on mitä sattuu siis, kun äkkiä vain nappia painoin, kun mies nihkeästi suostui. Toisessa minulla on tukkakin silmillä, kun tuuli.
No tuo juuri. Olisi mukava saada yhteisiä kuvia muistoksi elämän varrelta vaikka vaan valokuva-albumiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesystävälläni ei facea ole ja hän on ehdottomasti kieltänyt ettei kuvia faceen laiteta. Asia ok minulle.
Se vain harmittaa ettei hän suostu yhteiskuviin kanssani eikä ole koskaan ottanut kuvaa minusta. Yhdessä kuitenkin oltu 2 vuotta. Pari hätäisesti otettua yhteisselfietä on ulkona otettu. Ne on mitä sattuu siis, kun äkkiä vain nappia painoin, kun mies nihkeästi suostui. Toisessa minulla on tukkakin silmillä, kun tuuli.
No tuo juuri. Olisi mukava saada yhteisiä kuvia muistoksi elämän varrelta vaikka vaan valokuva-albumiin.
Ap
Tietokoneelle voi tehdä ihan oman valokuvakansion. 😉
Vierailija kirjoitti:
Siis sen sovelluksen vai koko sivuston?
Hänellä ei ollut sovellusta vaan netin kautta meni aina eli poisti profiilin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tietokoneelle voi tehdä ihan oman valokuvakansion. 😉
Kyllä, mutta tykkään aidoista kuvista myös. Niitäkään ei saa jos kuvia ei saa ottaa.
Ap
Juu koska näkyy kaverilistalla, mutta profiili ei aukea eikä ole kuvaa. Ilmeisesti 1kk aikaa harkita ja pystyy palauttamaan profiilin tai sen jälkeen poistuu kokonaan.
Ap