Mies poisti Facebookin.
On hän välillä todennut, että ei tarvitse sitä, mutta silti tuli ikävä olo. Ei sanonut edes mitään niin tuntuu, että halusi salata.
Ollaan oltu puolitoista vuotta yhdessä. Laitoin illalla koko seurustelumme ajalta kolmannen yhteiskuvan meistä facebookkiin ja aamupäivällä mies poisti koko profiilinsa. Väittää ettei liity asiaan.
Kommentit (48)
Aika ilkeä on kun poisti ihan facebookin. Kuinka niille miljoonille muille käyttäjille nyt käy. Ja myös osakkeenomistajat voivat olla vähän käärmeissään tuosta tempauksesta.
Kannattaisi ehkä miehen poistaa ap:kin elämästään kun tuollaiset jutut noin ahdistaa.
Ole onnellinen että teki niin. Omalle miehelleni some niin tärkeä etten tiedä kauanko jaksan.
Turha sen kanssa enää on sitten olla. Eihän se ole edes olemassa.
Olet siis löytänyt itsellesi älykkään miehen. Onnea.
Ei kannata ap välittää. Mä en välitä yhtään siitä mitä ukkoni touhuaa. Pääsee helpommalla
Asian mietityttävyyteen liittyy myös se, että mies haluaa mieluiten aina välttyä kuvissa ololta kanssani enkä myöskään saa ottaa hänestä kuvia oikein koskaan edes omaksi ilokseni, ei nettiin laitettavaksi. Hänellä kuitenkin on edelleen instagrammi, minulla ei ole sitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen että teki niin. Omalle miehelleni some niin tärkeä etten tiedä kauanko jaksan.
Ei ole enää. APn mies poisti facebookin. eli teki sinullekin palveluksen siis. Miestäsi voi taas ottaa päähän.
Klassinen fifty-fifty. En osaa sanoa, onko AP trolli vai totaalinen idi00tti.
Vierailija kirjoitti:
Trolli tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli tämä on.
Millä tavalla tässä trollattaisiin?
Snapchat myös aktiivisessa käytössä, että listalla olevat näkee kuvat ym.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Asian mietityttävyyteen liittyy myös se, että mies haluaa mieluiten aina välttyä kuvissa ololta kanssani enkä myöskään saa ottaa hänestä kuvia oikein koskaan edes omaksi ilokseni, ei nettiin laitettavaksi. Hänellä kuitenkin on edelleen instagrammi, minulla ei ole sitä.
Ap
Minä olen just tuollainen. En vaan tykkää olla kuvissa enkä todellakaan halua omakuvia mihinkään someen. Minulla on instagrammi, mutta se on vain täynnä luonto-, matkailu- ja koirakuvia.
Siis onko se nyt yleisesti ihan normaalia, että kumppani ei halua olla kuvissa yhdessä tai, että oma kumppani ottaa itselleen silloin tällöin kuvia? Vai mitä näillä viesteillä halutaan tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minä olen just tuollainen. En vaan tykkää olla kuvissa enkä todellakaan halua omakuvia mihinkään someen. Minulla on instagrammi, mutta se on vain täynnä luonto-, matkailu- ja koirakuvia.
Minun miesystävällä kuvat ig:ssä ovat hänestä itsestään ja joitain treenivideoita. Ei näitäkään usein sinne laita, mutta kuitenkin on laittanut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli tämä on.
Sehän näissä on parasta kun aivot sanovat näin, mutta sydän kertoo ettei välttämättä.
Typerää jakaa yksityiselämää naamakirjassa.
Itse lopetin facebookkaamisen noin vuosi sitten. Ei kiinnosta muiden ihmisten asiat, omatkin päivitykset olivat aika naurettavia ja noloja.
Vanhanaikaista. Arvostan yksityisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli tämä on.
Sehän näissä on parasta kun aivot sanovat näin, mutta sydän kertoo ettei välttämättä.
En kyllä tajua miksi kaikkiin aloituksiin tullaan huutelemaan trollia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minun miesystävällä kuvat ig:ssä ovat hänestä itsestään ja joitain treenivideoita. Ei näitäkään usein sinne laita, mutta kuitenkin on laittanut.
Ap
Instagram kuvista mies on itse päättänyt mitä laittaa sinne ja koska. Kerroit alussa että laitoit facebookiin parisuhdekuvan. Kysyitkö mieheltä lupaa? Vai julkaisitko kuvan hänestä ilman hänen omaa suostumusta? Ehkä mies ei halua että otat hänestä kuvia, koska ei voi 100% luottaa sinuun, julkaisetko ne netissä vai ei.
Poistin facebookin jo vuosia sitten. Virhe oli ylipäätään liittyä siihen.
M48
Okei