Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on miespuolinen ystävä joka on mulle todella tärkeä

Vierailija
28.07.2019 |

Me autetaan ja lohdutetaan toisiamme kun on vaikeaa. Ystävyytemme on täysin platoninen. Meillä ei ole rakkaussuhdetta, mutta meidän kaveruutemme on enemmän kuin kaveruutta, se on ystävyyttä, välittämistä, tukemista, kannustamista ja surun hetkellä myös olkapää. Mieheni ei tykkää että minulla on ystävä mies elämässä. Hän sanoi että haluaisi jatkaa parisuhdettamme, mutta ei tällaisena. Mitä teen? Pitäisikö luopua ystävästä vai parisuhteesta?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poislukien se, että tämä ystävämies on homo, voi taata että ystävyytenne ei ole täysin platonista miehen puolelta.

Tämä. Mies on täysin oikeassa, kun ei salli tällaista yksipuolista "ystävyyttä". Miehet tuntee miehet. Naiset taas on usein sinisilmäisiä.

Heivaa se kaverimies, jos siis ei ole homo, koska hän ei ole platoninen ystäväsi. Todellisuudessa. Ystävyys on vain yksipuolista, sinun puoleltasi. Mies odottaa että pääsee paneen.

Dating 101. Oppikaa jo, naiset.

Montako kymmentä vuotta ne ystävämiehet muka jaksaa venata panemista jos suhteessa ei ole muuta kuin se ystävyys? Heivaako ne ystävyyden siinä kohtaa kun tulee erektio-ongelmia iän myötä?

Yllättävän kauan jaksavat kärkkyä mahdollisuutta.

Vierailija
42/42 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten, kun tuo ystävämies rakastuu johonkin naiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla