Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on miespuolinen ystävä joka on mulle todella tärkeä

Vierailija
28.07.2019 |

Me autetaan ja lohdutetaan toisiamme kun on vaikeaa. Ystävyytemme on täysin platoninen. Meillä ei ole rakkaussuhdetta, mutta meidän kaveruutemme on enemmän kuin kaveruutta, se on ystävyyttä, välittämistä, tukemista, kannustamista ja surun hetkellä myös olkapää. Mieheni ei tykkää että minulla on ystävä mies elämässä. Hän sanoi että haluaisi jatkaa parisuhdettamme, mutta ei tällaisena. Mitä teen? Pitäisikö luopua ystävästä vai parisuhteesta?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä.

Vierailija
2/42 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olet tuntenut tuon ystävän kanssa?

Kauanko olet ollut nykyisen miehesi kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä ei ole exä niin minusta miehesi pitäisi kestää yhteydenpito, joskin yhteydenpidon pitäisi olla hienotunteista nykyistä miestä kohtaan.

Entä jos tuo kaverimies, onko hän sinkku vai suhteessa? Kuinka hänen kumppaninsa suhtautuvat ystävyyteenne?

Vierailija
4/42 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään haluaisi olla suhteessa noin, koska me olemme toistemme läheisimmät ystävät ja erityisasemassa.

Vierailija
5/42 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeko miehesi tuon ystävän? Voitteko viettää aikaa välillä myös kaikki yhdessä?

Vierailija
6/42 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä ap tältä platoniselta miesystävältä jonkun kivan yhdessä vietetyn aurinkoisen päivän jälkeen haluaisiko hän uittaa makkaraansa voisulassasi. Vastauksesta tiedät kannattaako ystävyyttä jatkaa ja millaisessa muodossa.

Vierailija
7/42 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda parisuhdetta, se on helpompaa.

Vierailija
8/42 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans tällainen ystävämies ja tässä on vuosien varrella seurustelukumppaneita tullut ja mennyt, mutta ystävä on pysynyt. Ollaan kumpikin suhteessa tahollamme ja aika usein vietetään aikaa nelistään niin, että kummankin avopuolisot mukana. Joskus vietän myös aikaa hänen naisystävänsä kanssa kahdestaan tai "likkaporukassa" ja tämä kaverimieheni sitten keskenään minun mieheni kanssa.

Vierailija
9/42 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä jakaisi kumppaniani tällaisen ystävän kanssa. Mutta jokainen tyylillään.

Vierailija
10/42 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on miespuolinen ystävä ja vaikka omaa miesystävääni rakastan niin enemmän luotan tuohon ystävään. Ikinä en tuota miesystävälleni sano kuten en sitäkään, että tuo miesystäväni haluaisi enemmän suhteelta. Asia on ystävän kanssa käsitelty, mutta välillä se pulpahtaa esiin. Itse ajattelen, että hän on sukulaissielu. Kauaa ei olla tunnettu, mutta tuntuu kuin olisin tuntenut aina ja hän on tärkeä minulle.

Vierailija
11/42 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä luopuisi ystävistäni parisuhteen takia. En naispuolisista enkä miespuolisista ystävistä. On todella itsekästä kumppanilta nyrpistellä ystävistä. Eiköhän hänelläkin sellaisia ole.

Vierailija
12/42 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on miespuolinen ystävä ja vaikka omaa miesystävääni rakastan niin enemmän luotan tuohon ystävään. Ikinä en tuota miesystävälleni sano kuten en sitäkään, että tuo miesystäväni haluaisi enemmän suhteelta. Asia on ystävän kanssa käsitelty, mutta välillä se pulpahtaa esiin. Itse ajattelen, että hän on sukulaissielu. Kauaa ei olla tunnettu, mutta tuntuu kuin olisin tuntenut aina ja hän on tärkeä minulle.

Noo, tuohan ei ole vielä eskaloitunut. Tulepa viiden vuoden kuluttua päivittämään, mitä tapahtui.

Vierailija
13/42 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi oli elämässäsi ensin?

Vierailija
14/42 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuolla voi aukottomasti määrittää oikeaa vastausta.

Minulla on vuosikausia ollut läheinen ystävämies. Tajuan, että minun pitää heivata hänet nykyisestä asemastaan, jos haluan joskus toimivan ja hyvän parisuhteen. Aina ei voi syödä ja säästää.

Vierailija
15/42 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestämätön tilanne. Sun täytyy valita jompi kumpi. Noin läheinen ystävyys tulee parisuhteen väliin. Et voi vaatia miesystävääsi hyväksymään läheistä ystävyyttä toiseen mieheen.

Vierailija
16/42 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei sun mies ole se, kenelle purat sydäntäsi, saat tukea yms., niin se ei ole oikea parisuhde. En tiedä, mitä ihmettä sun päässä oikein liikkuu. Selvästi halveksit omaa miestäsi tyhmyydestä. Toivottavasti mies lopettaa tuollaisen ”suhteen”. Hän ansaitsee paljon parempaa kuin se, että olet hänelle vain joku jämäpala.

Vierailija
17/42 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poislukien se, että tämä ystävämies on homo, voi taata että ystävyytenne ei ole täysin platonista miehen puolelta.

Vierailija
18/42 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuolla voi aukottomasti määrittää oikeaa vastausta.

Minulla on vuosikausia ollut läheinen ystävämies. Tajuan, että minun pitää heivata hänet nykyisestä asemastaan, jos haluan joskus toimivan ja hyvän parisuhteen. Aina ei voi syödä ja säästää.

Minun ystävämieheni sairastui ikävä kyllä vakavasti eikä enää ymmärrä tästä maailmasta mitään, joten ystävyytemme on katkennut siihen jo vuosia sitten. Miesystäväni takia en olisi häneen välejäni katkaissut. Ja sama päinvastoin: en voisi kuvitellakaan kieltäväni miestäni pitämästä ystävänään naista, jonka hän on tuntenut lähes 30 vuotta. Olen itsekin kyseisen naisen tavannut, mutta ei meillä ole sellaisia yhteisiä kiinnostuksenkohteita saati yhteistä historiaa, jonka takia kokisin tarpeelliseksi olla "kolmantena pyöränä" heidän tavatessaan.

Vierailija
19/42 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestämätön tilanne. Sun täytyy valita jompi kumpi. Noin läheinen ystävyys tulee parisuhteen väliin. Et voi vaatia miesystävääsi hyväksymään läheistä ystävyyttä toiseen mieheen.

Aika jyrkkää ja vanhanaikaista.

Jokainen tilanne ja tapaus toki erikseen, mutta itse olen heivannut jokaisen joka koettaa rajoittaa elämääni jotenkin, eikä ole pidemmän päälle kaduttanut.

Nykyinen mies hyväksyy kaikki ystäväni, ja omaa sen verran itsetuntoa, ettei koe jokaista kaksilahkeista uhkana

Vierailija
20/42 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poislukien se, että tämä ystävämies on homo, voi taata että ystävyytenne ei ole täysin platonista miehen puolelta.

Tämä. Mies on täysin oikeassa, kun ei salli tällaista yksipuolista "ystävyyttä". Miehet tuntee miehet. Naiset taas on usein sinisilmäisiä.

Heivaa se kaverimies, jos siis ei ole homo, koska hän ei ole platoninen ystäväsi. Todellisuudessa. Ystävyys on vain yksipuolista, sinun puoleltasi. Mies odottaa että pääsee paneen.

Dating 101. Oppikaa jo, naiset.