Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikeasti veneilystä pitäviä naisia olemassa?

M36
27.07.2019 |

Mistäköhän löytyisi veneilystä pitäviä naisia vai onko sellaisia olemassa?

Nykyinen ei pidä ja haluaisin itse veneillä, ettei vene seiso turhan panttina, mutta turhauttaa kun toinen haluaa vain sohvalla maata. Aina sanotaan ettei vaihtamalla parane, mutta ajattelin kokeilla...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, pelkään veneitä ja laivoja. Pelkään vettä elementtinä, enkä nauti yhtään.

Vierailija
2/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa, kun on itse kasvanut veden äärellä, niin ei sitä ilmankaan osaa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on olemassa, veneilyhän on parasta! Hmm, laita deitti-ilmoitukseen veneilyharrastuksestasi ja toiveisiin yhteiset kiinnostuksenkohteet?

Vierailija
4/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko sen veneilykaverin olla juuri puoliso?

Vierailija
5/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa. Veneily on sietämättömän tylsää ajanhukkaa hankalissa olosuhteissa. Mulle käy, että homma on ajanhukkaa jos olosuhteet on kivat, tai hankalat olosuhteet, jos tekeminen on kivaa, mutta tuo yhdistelmä ei...

Vierailija
6/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, täällä! Milloin lähdetään?

Vierailija
7/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on. Meidän perheellä on purjevene ja ollaan vesillä melkein joka vkl toukokuusta syyskuun loppuun tai lokakuun puolella.

Vierailija
8/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papukas kirjoitti:

On, täällä! Milloin lähdetään?

Sovitaan ajankohta niin lähdetään seilaamaan ;)

Vierailija
9/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin, mielestäni ainut oikea tapa päästä nauttimaan kunnolla kesästä. Olen viettänyt lapsuuden kesät veneessä.

Mutta jottei elämä olisi liian suoraviivaisen helppoa, olen varattu eikä oma mies ymmärrä veneilystä mitään.

Vierailija
10/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mutta puolisoni ei katso muiden naisten kanssa veneilyä ja yöpymistä hyvällä.

Vierailija
11/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä veneillä myös ilman vaimoa.

Itse olen mielelläni merellä ja parasta ovat luonto, maisemat sekä saaret, joihin muuten en pääsisi.

Mieheni viettää lähes kaiken vapaa-aikansa purjehtien huhtikuulta lokakuulle. Ihan noin intohimoisesti en itse lajiin suhtaudu, joten ainakin puolet reissuista mies tekee itsekseen.

Vierailija
12/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M36 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mutta puolisoni ei katso muiden naisten kanssa veneilyä ja yöpymistä hyvällä.

No sitten tarviiko sen olla nainen? Oma mieheni käy veneilemässä joko miespuolisen kaverinsa kanssa tai tutun lesbopariskunnan kanssa.

Vierailija
13/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa joku nainenkin veneilystä pitää,mutta harvassa he ovat. Tytöillä kun on pienenä leikkimökki, niin ei tarvitse enää aikuisena ahtautua hankaliin pieniin tiloihin pitämään ikävää...

Vierailija
14/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti tulen vaan paljon paremmin toimeen naisten kanssa ja nautin naisen kanssa yhdessä olemisesta, Vaikee selittää syvällisemmin.

Vierailija
15/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veneily on ihan parasta! Mun mies ei vaan ymmärrä sitä, joten joudun kökkimään maakrapuna.

N37

Vierailija
16/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen maata siellä veneessä.

Vierailija
17/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M36 kirjoitti:

Oikeesti tulen vaan paljon paremmin toimeen naisten kanssa ja nautin naisen kanssa yhdessä olemisesta, Vaikee selittää syvällisemmin.

Ymmärrän, vaihtoon vaan. Kyllä meitä löytyy, taidan olla väärän ikäinen, 58 v. :D

Vierailija
18/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on? Ihme kysymys.

Vierailija
19/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, veneiletkö merellä vai järvellä. Jos merellä, niin sitten tykkäisin. Järvet ahdistaa.

Millainen vene, yövytäänkö, oltaisko kahdestaan vai isommalla porukalla, saako lukea vaikka kirjaa välillä?

Jos pitäisi aina olla veneellä romanttisesti kahdestaan ja koko ajan pitää seuraa, niin olisihan se tylsää. Mutta jos saa olla välillä rauhassa, välillä porukassa, välillä tiiviisti kahden niin kuulostaa kivalta. Välillä päämäärätöntä veneilyä, välillä luodolle, välillä pidempiä reissuja... Kivaa!

Vierailija
20/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on paljonkin. Minäkin lukeudun näihin :)