Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naiset suhtautuisitte, jos miehenne...

Vierailija
27.07.2019 |

...toinen nainen soittaisi ja kertoisi, että miehenne pettää? Miten todellisuudessa reagoisit?

Itse rakastuin mieheen, joka oli eroamassa pitkäaikaisesta parisuhteestaan ja tosissaan oli aluksi kanssani, mutta pupu meni jossain vaiheessa pöksyyn. Itselle suhteen päättyminen sinänsä jo ok ja olen pitkälle sydänsuruni surrut, mutta jäi kova syyllisyydentunne hänen naistaan kohtaan. Nainen elää luulossa, ettei mies petä ja heillä suhde voi normaalisti. Ehdin heilastella miestä noin vuoden miehen jäämättä kiinni. Nyt en vaan pääse eroon ikävästä syyllisyydestä. Välillä tunne ahdistaa ja olen pohtinut tapoja, miten kertoisin naiselle mitä hänen miehensä puuhaa hänen selkänsä takana. Sain myös tietää, etten ollut hänen ensimmäinen, jonka kanssa tuota naista on pettänyt. En myöskään usko, että jään viimeisseksi. Hän todennäköisesti seuraavassa parisuhdekriisissä taas hankkii uuden kakkosen.

Yritän saada vinkkejä ulospääsyyn tästä tilanteesta. Pitäisikö vain antaa asian olla vai koetteko, että minun pitäisi kertoa naiselle? Pelkään naisen reaktiota ja sitä, millainen pullataikina jupakasta voisi tulla. Lopetettiin suhde miehen kanssa ystävällisissä merkeissä ja en haluaisi jäljelle jäänyttä ystävyyttä pilata, koska meillä on yhteisiä ystäviä, mutten haluaisi tätä pahaa oloakaan pitää. Nainen on kyllä käynyt FB profiilissani ja kommentoinut ja kopioinut miehelle muutaman "yhteensattuman" ja tämän perusteella uskon, että hän jotain aavistaa. En usko, että hänkään tyhmä on. Omasta mielestä nainen näyttää kuvissa kauniilta ja hyvin hoidetulta naiselta. En koskaan ole kommentoinut tai puhunut naisesta rumasti, päin vastoin olen miehelle kommentoinut naisesta vain hyviä asioita. Olen miehellekin kertonut, että hänen naisensa puolesta tuntuu pahalta.

Kaduttaa, että uskoin miehen puheita alussa ja sen perusteella lähdin hommaan. Poltin siipeni ja nuollut haavojani pitkin kevättä ja kesää. Se suru ei silti ole mitään verrattuna minun syyllisyydentunteeseeni. En ymmärrä, miksi poden näin pahaa syyllisyyttä, kai minussa joku yliempaattinen piirre sitten löytyy.

Kiitän, jos saan asiallisia vastauksia! Niin kuin aikuisilla on tapana.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ap, mitä ne asiat ovat, jota valehteleva ei kerro??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi