Mitä naiset on mieltä 30 v neitsyt miehestä?
Kommentit (11)
Creepperi ja epämies. En huolisi sänkyyni. Haluan kokeneen miehen joka tietää miten nainen otetaan rajusti!
No ei ole ihan normaali mies. Ehkä jotain mielenterveydellisiä ongelmia.
Voisivatko naisetkin vielä vastata?
Toisessa ketjussa miehet ihannoi vastaavaa naista ja täällä vähän erillaisempia vastauksia. Ei ihme että taudit leviää ja niiden määrä on kasvussa.
Mies on selvästi kotikasvatettu kunnioittamaan naisia. Muuten olisi hoitanut ongelman pois päiväjärjestyksestä hankkimalla vaikka epätoivoistakin epätoivoisempaa seuraa tai käyttämällä maksullista.
Nauraa, välttelee, ihmettelee, pilkkaa.
Vielä 3 vuotta lisää tuohon. Nuorena olin lihava. Vyötärö oli metrin luokkaa. Kukapa nainen sellaista huolisikaan. Nyt 33-vuotiaana on vyötärö 88-90cm ja paino 80kg. Naiset eivät vain millään käsitä, että jos ulkonäköa/pituutta ei ole annettu syntymälahjaksi, ei tarvi nussiakaan. Itse olen murhanhimoista katkeruutta ja vihaa itse jo täynnä. Vietän lähes kaiken vapaa-aikani yksikseni. Toisinaan ei jaksa murehtia asiasta, toisinaan haudon katkeraa kostoa. Valmistun myös kohta insinööriksi työn ohella, etten ole mikään elämäntapatyötönkään.
Vierailija kirjoitti:
Vielä 3 vuotta lisää tuohon. Nuorena olin lihava. Vyötärö oli metrin luokkaa. Kukapa nainen sellaista huolisikaan. Nyt 33-vuotiaana on vyötärö 88-90cm ja paino 80kg. Naiset eivät vain millään käsitä, että jos ulkonäköa/pituutta ei ole annettu syntymälahjaksi, ei tarvi nussiakaan. Itse olen murhanhimoista katkeruutta ja vihaa itse jo täynnä. Vietän lähes kaiken vapaa-aikani yksikseni. Toisinaan ei jaksa murehtia asiasta, toisinaan haudon katkeraa kostoa. Valmistun myös kohta insinööriksi työn ohella, etten ole mikään elämäntapatyötönkään.
Kyllä niitä näkee paljonkin rumia miehiä parisuhteissa...
Luuseri