Millaista siellä tinderissä on?
Oon kolmekybänen mies. Onko siellä hippi naisia?. Pitääkö liittyä tarviiko sinne heti oma kuva laittaa?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinne hipit mahtuu. Itse näytän ihan "normaalilta", mutta hippi sydämmeltäni 😆
Mullakin vaati rohkeutta mennä, mutta menin. Ajattelin, että ollaan vähän epämukavuusalueella ja kokeillaan tätä nykymeininkiä.
Eli mitä laitan sinne rehellinen alaston itseni? Ootko löytäny seuraa?
Laita asiallisia, positiivisia kuvia eli hymyä. Ei mitään liian outoa. Tietty riippuu mitä haluat. Itse en kiinnostu kulmat kurtussa-kuvista. Niitä on paljon. Laita koko vartalokuva. Suositus on, että vaatteet päällä, mut hyvin monet miehet on kuvissa myös ilman paitaa. Sitten tekstiksi mitä haet ja vähän millanen olet. Yleensä sellainen avoin avaus on kiva "avoimella mielellä"
hitto mä oon huono kertoo itsestäni hyvää . Onko se siis sellanen mainos tvn tyylinen?. Mä enempi osaan vaikka jutella miten magneetti kenttä saadaan avaruusaluksiin. Suojaamaan Van Allenin vyöhykkeellä. Mulla on kyllä avoin mieli välillä toki meen omaan maailmaani. Esim miksi lentokeissa ei oo nappia joka avaa katon jos ollaan törmäämässä maahan. Joka avais kaikille penkillä laskuvarjon vous Pelastakaa ihmisiä?.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinne hipit mahtuu. Itse näytän ihan "normaalilta", mutta hippi sydämmeltäni 😆
Mullakin vaati rohkeutta mennä, mutta menin. Ajattelin, että ollaan vähän epämukavuusalueella ja kokeillaan tätä nykymeininkiä.
Laita asiallisia, positiivisia kuvia eli hymyä. Ei mitään liian outoa. Tietty riippuu mitä haluat. Itse en kiinnostu kulmat kurtussa-kuvista. Niitä on paljon. Laita koko vartalokuva. Suositus on, että vaatteet päällä, mut hyvin monet miehet on kuvissa myös ilman paitaa. Sitten tekstiksi mitä haet ja vähän millanen olet. Yleensä sellainen avoin avaus on kiva "avoimella mielellä"
hitto mä oon huono kertoo itsestäni hyvää . Onko se siis sellanen mainos tvn tyylinen?. Mä enempi osaan vaikka jutella miten magneetti kenttä saadaan avaruusaluksiin. Suojaamaan Van Allenin vyöhykkeellä. Mulla on kyllä avoin mieli välillä toki meen omaan maailmaani. Esim miksi lentokeissa ei oo nappia joka avaa katon jos ollaan törmäämässä maahan. Joka avais kaikille penkillä laskuvarjon vous Pelastakaa ihmisiä?.
Alotus: Tiedän kaikkea spessua. Mistä jännästä juteltaisiin, jos tavattais ja juotais teetä yhdessä?
Voit kertoa mistä pidät, harrastukset. Työ, jos haluat. Onko lapsia jne. Mitä oudompi, sitä vähemmän ehkä tykätään, mutta rajaa potentiaalisia ja kiinnostuneita paremmin. Mitä enemmän jätät avoimeksi niin voit saada enemmän tykkäyksiä.
Itsestäni ikävää miten vähän miehet tulevat loppujen lopuksi juttelemaan. Kuulin, että kannattaa antaa miesten tehä alote. Rohkeesti vaan. Ei kannata perääntyä, jos ei heti juttu kulje. Onhan Tinder hyvin pinnallinen ja jäykkä kommunikaatioväline
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alotus: Tiedän kaikkea spessua. Mistä jännästä juteltaisiin, jos tavattais ja juotais teetä yhdessä?
Voit kertoa mistä pidät, harrastukset. Työ, jos haluat. Onko lapsia jne. Mitä oudompi, sitä vähemmän ehkä tykätään, mutta rajaa potentiaalisia ja kiinnostuneita paremmin. Mitä enemmän jätät avoimeksi niin voit saada enemmän tykkäyksiä.Itsestäni ikävää miten vähän miehet tulevat loppujen lopuksi juttelemaan. Kuulin, että kannattaa antaa miesten tehä alote. Rohkeesti vaan. Ei kannata perääntyä, jos ei heti juttu kulje. Onhan Tinder hyvin pinnallinen ja jäykkä kommunikaatioväline
No emmä tykkäyksiä hakisi yksi osuma se sielun riittäisi. En voisi koskaan olla second koska sillon veisin naisen tosi rakkauden ja poliisin onnen. Haluatko tulla kaks plussalle ku tää menee kii juttu seuraksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit kertoa mistä pidät, harrastukset. Työ, jos haluat. Onko lapsia jne. Mitä oudompi, sitä vähemmän ehkä tykätään, mutta rajaa potentiaalisia ja kiinnostuneita paremmin. Mitä enemmän jätät avoimeksi niin voit saada enemmän tykkäyksiä.Itsestäni ikävää miten vähän miehet tulevat loppujen lopuksi juttelemaan. Kuulin, että kannattaa antaa miesten tehä alote. Rohkeesti vaan. Ei kannata perääntyä, jos ei heti juttu kulje. Onhan Tinder hyvin pinnallinen ja jäykkä kommunikaatioväline
Mut mun mielestä naisenkin kannattaa tehä alote se saa miehen tuntemaan olevan haluttu ja nostaa itse tuntoa. Voi olla vaikka kuin hyvä mies jonka itse tuntoa hakattu alas. Pinnan alla voi olla kultaa
tinder on parhaimmillaan hauskaa viihdettä kun sitä ei ota liian vakavissaan ja ihmistuntemusta löytyy, niin välttyy pahimmat deiti ja parhaassa tapauksessa saatat jopa löytää mielitietyn.
Joo löytyy! Oma kuva ei ole pakollinen, mutta erittäin suotava, ketään ei kiinnosta henkilö jolla on maisemakuvia profiilissa.
Hipit ovat vähemmistö Tinderissä, mutta kyllä heitäkin löytyy. Itse olen hippimyönteinen nelikymppinen. TIetysti hippeys jakautuu alalajeihin, joista sytyn kyllä hiukan eri tavalla:
-Rannerenkaat, kirkkaat kankaat, musiikkii, vapaata seksii, ideologista työttömyyttä ja muuta ihq!! =>Ei jatkoon
-Viherpiiperrys, ekologisuus, kulutuskritisismi, Canned Heat, ihmisoikeustyö=>Ehdottomasti jatkoon
-Rajat auki, Rasmus, kaikki perussuomalaiset on rasisteja, Suomi on täynnä nats.eja => Seuraava profiili, kiitos :D
Täällä 41v mies. Gold ominaisuus. Reilu 200 tykkäystä kerääntynyt mitä äsken katsoin 2kk aikana.. Matcheja aika vähän. Ihan ok. Harmi vain, että kovin montaa ei kiinnosta jutella lopulta. Vaikka yritän olla aktiivinen sekä viedä keskustelua eteenpäin. Lopahtaa usein parin päivän jälkeen.