Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sukulaiset vieraina

Ei enää vieraita
27.07.2019 |

Siis, olen introvertti suomalainen nainen, naimisissa ulkomaalaisen miehen kanssa. Nyt hänen sukua on tullut meille kuukaudeksi kylään ja alan olla viikon jälkeen loppu... Mulla ei ole hermoja ja varaa passata näitä ihmisiä monia viikkoja. Mutta kun ei viitsi räyhätäkään, rakastan miestäni ja meillä on ihan hyvä perhe. Nämä vieraat ei vaan tajua että ne syö kaapit tyhjiksi eikä tee kotona mitään. Voi että, kohta menee hermot. Vetäydyin yksin makkariin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäs sait, kuka käski olla sika.

Vierailija
2/5 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä mikään 🐷 enkä ole ollut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi passaat ja kustannat? Anna miehesi huolehtia ja matkusta vaikka itse jonnekin.

Vierailija
4/5 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulta ole kysytty, haluatko vieraat kylään ja passata heitä monia viikkoja? Eikö miehen kuulu maksaa heidän kestityksensä, eikä sinun?

Sano nyt hyvä ihminen sille miehelle, että et jaksa ja että voisitko hommata sukulaisesi jonnekin hotelliin.

Vierailija
5/5 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu fiilis, myös oman mieheni kulttuurissa (on Britti) ollaan hyvin perhesidonnaisia ja joka viikonloppu pitäisi olla vanhemmilla tai siskoilla, koskaan ei saa omaa rauhaa. Introvertille tämä on vaikeaa. 

Jos miehen suku on kylässä eikä asetelma siis ole jatkuva, voisitko lähteä itse jonnekin vaikka vaan pariksi päiväksi? Omiin sukulaisiin (joo, tajuan ironian), risteilylle "kavereiden kanssa" tms? Tai sitten niele vaan tuo läheisyys, ja arvosta sitä jos voit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän