Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen käytös, mitä tämä on?

.
27.07.2019 |

Meillä on muuten tavallinen arkinen parisuhde, mutta usein riitaisaa. Minä suutun siitä että mieheni suuttuu mielestäni mitättömästä ja sen jälkeen mies huutaa ja kiroilee ja saattaa haukkua mut tyhmäksi ja haistatella. Sen jälkeen minä kerron että koen tuon loukkaavana. Pyydän että ei lasten kuullen varsinkaan käyttäytyisi noin. Mies saattaa pahoitella ja pyytää anteeksi mutta nykyään hän ei tunnu olevan pahoillaankaan. Sanoo vain ettei kaikki vika ole hänessä. Ei varmaan olekaan mutta miksi täytyy huutaa ja kiroilla. Tuntuu että tekee sen tahallaan. Tietää että se on mulle se kipein asia millä tavalla voi mitätöidä toiveeni. Että en voi luottaa että osais keskustella rauhallisesti. Välillä en vilpittömästi tajua mitä voisin tehdä toisin. No voisin kuulemma näyttää tunteeni. Ai kun jatkuvasti huudetaan ja loukataan?? Joo, näytin tunteet ja aloin itkeä. Jos hellyyttä tms. meinaa niin itse itse olen siihenkin tehnyt aloitteet monta kertaa. Hän ei ole tehnyt aloitteita pitkiin aikoihin. Voiko tästä muuta päätellä kuin että miestä ei kiinnosta toiveeni ja tunteeni? Voiko tästä mitenkään muuttua enää mikään? Tätä on jatkunut vuosia mutta olenko ollut liian kiltti kuin olen uskonut parempaan aikaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies myös sanoo, että voin lähteä jos ei kiinnosta. Siis kyllhn mua kiinnostaa mutta on vaikea arvostaa tyyppiä joka käyttäytyy noin. Helvetti nyt tajuan, että hän ei taida luvata muuttua. Ilmeisesti hnen mielestään on ok huutaa ja haukkua? En voi antaa lapsille sitä parisuhde mallia että nielisin tollaista.

Vierailija
2/5 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppinut tuon käytösmallin vanhemmiltaan tai luonteesta puuttuu kypsyyttä ja empatiakykyä. Molemminpuolinen kunnioitus on a ja o hyvässä suhteessa. En vihaisenakaan käyttäydy miten sattuu rakastamaani naista kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minussa ei ole mitään vikaa, olen viaton uhri ja mies riitelee yksinään!!!!"

Vierailija
4/5 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on huono parisuhde. Rakkaalle ei huudeta ja kiroilla. Parisuhdeterapiaa tai ero. Ei kannata pilata elämää.

Vierailija
5/5 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän riidoissa toistui tietty kaava vuosikausia kunnes jossain vaiheessa opin olemaan provosoitumatta ja rauhallisesti totesin, että nyt teet juuri tuon mistä on puhuttu aiemmin (esim teillä tuo miehen kiroilu). Tätä kun muutaman kerran toistin niin mies ei päässyt jatkamaan riitoja samalla kaavalla kuin ennen (syyllistämällä minua suuttumisesta ja kääntämällä riidan minun syyksi ihan niin kuin teillä).

Edelleen riidellään joskus mutta nyt ne edes etenee järkevämmin.

Oletteko keskustelleet silloin kun ei ole riitaa? Tuommonen erokortin heiluttelu ei lupaa hyvää ja vähän kuulostaa että ero on miehellä mielessä mutta toivoo sinun tekevän sen ratkaisun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi