Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sydän särkyi, miten itku loppuu?

Vierailija
27.07.2019 |

Tulin taas dumpatuksi. Perheenjäsenet ovat sukulaisten häissä, sieltä tulee rakkausvalokuvia whstsappi täyteen. Laitoin sen jäädytykseen. Minua vaan itkettää dumppaus, muutenkin elämä on haastanut jo pitkään. Nyt tuntuu, että en osaa muuta kuin itkeä ja itkeä. Lapsetkin ovat omilla menoillaan ja voisin viettää kivaa iltaa, niin en jaksa olla keneenkään yhteydessä vaan itkeä ja itkeä.
Miten saan itkun loppumaan ja taas onnellisuutta elämään. Muita dumpattuja linjoilla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heps täällä kans yksi. Tää mun hessu teki niin että itse alkoi niin typeräksi että mun oli dumpattava se oman mielenterveyden takia. Kyl tästä jäi paskempi mieli kuin että olisi suoraan tullut sanomaan.

Vierailija
2/9 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsempit sulle joka dumppasit hessus.. mun ihastus olis halunnu vaan pikkuhiljaa tutustua, kun itki vielä jonkun säätönsä perään. Mä aattelin, että en ala ovimatoksi, enkä vastannut mitään hänelle.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä loppuu ajallaan. Nyt itkettää ja tuntuu maailmanlopulta, mutta jonkun ajan kuluttua enää ei.

Et ole eka, etkä vika tossa tilanteessa. Ei siis kerrassaan mitään uutta auringon alla. En tiedä loukkaako vai lohduttaako tämä fakta sinua... yritä löytää lohtu.

Vierailija
4/9 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
5/9 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos laihdutuksesta, mutta tuo kuulostaa että en ole eka enkä vika jolle käy näin kuulostaa niin kylmältä, mutta tottahan se on.

Olen 4-vuotta toivonut, että löytäisin todellisen kumppanin, joten itkettää sekin, että olen taas tässä samassa pisteessä.

Minusta jo tuntuu, että kumppania ei minulle olekaan, kaikki ympärillä pariutuu sormia napsauttamalla. Minä kiltti ihminen aina jään kakkoseks.

Ap

Vierailija
6/9 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No... mäkin oon kohtalotoveri, tavallaan.

Mä kyllä oon tän ihmisen kanssa vielä, mutta sovittu on, että tää on sit tässä. Hänellä työkomennus ulkomaille ja mulla omassa elämässä kaikennäköstä haastetta just nyt eli ei varmasti oo paras aika parisuhteelle. Olisin ehkä kuitenki halunnu kokeilla. Tai olisin, ei mitään ehkä. Mutta tangoon tarvii kaks. Eli eli... vähän haikealta tuntuu.

Vierailija
7/9 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksua myös sinulle, jolla elämäntilanteet vie erilleen.

Minusta on kyllä niin ilkeetä kun tämä äijä itkee minulle 2kk hoitoonsa, johon ihastunut, vaikka tiesi että minä olen hänestä kiinnostunut, olemme aiemmin olleet hyvin tiiviisti yhdessä kunnes hän dumppas minut sanomatta mitään, nyt tämä hoito oli dumpannu hänet aivan samalla tavalla. Että varmaan syyllisyyttään minuun oli yhteydessä, kun kokenut nyt saman kuin minä häneltä.

Ihan ala-arvoista käytöstä. Ei hän itkenyt minun perään, että tunnen itseni ihan nöyryytetyksi. :( antoi ensin ymmärtää, että haluaa olla yhteyksissä ja sitten tämä avautuminen, johon en siis vastannut mitään.

Ap

Vierailija
8/9 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku helpottui, kun laitoin miehelle viestin jossa pahoittelin hänen elämässään olevia vaikeuksia (myötätunto) ja sanoin että toivon elämääni pysyvyyttä ja tasapainoa (rajat). Mies vielä vaikeroi elämäänsä ja kertoi toivovansa elämänsä samoja asioita. En vastannut enää mitään. Kyllä oli voittaja olo, kun en jäänyt marttyyriksi vaan osasin olla myötätuntoinen ja osoittaa henkistä kypsyyttä.

Tsemppiä kaikki!

Ap

Vierailija
9/9 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan kannata alkaa kuuntelemaan miehen naishuolia, silloin kun itsellä on tunteita. Oikein teit, eteenpäin! Suruaika saa ensin olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme