Onko näkyvät rintsikanolkaimet ehdoton ei?
Kaupoissa näkyy paljon kivoja naruolkaimisia toppeja, mutta näyttääkö tyhmältä, jos rintsikoiden olkaimet näkyvät alta? Itse ainakin kaipaan vähän tukea, ilman on epämukavaa ja en ole löytänyt sopivia olkaimettomia. Kadulla noita näkee lähinnä aika pienirintaisten päällä. Mielipiteitä?
Kommentit (29)
Alusvaatteet eivät saa hienolla naisella näkyä. Suuri moka.
Juu, joskus 30v sitten. Nykyään ihan normaalia arkipukeutumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rintaliivejä ei ole, niin miehet voivat tulkita sen seksuaalisesti kutsuvaksi eleeksi.
Ehkä vanhat papat, sekä kaavutettujen maasta tulleet voivat tulkita noin, mutta nuoret suomalaiset miehet eivät ole niin tyhmiä.
Minä en niistä suomalaisista ole huolissani, meillä kun on niitä muun maalaisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Jos rintaliivejä ei ole, niin miehet voivat tulkita sen seksuaalisesti kutsuvaksi eleeksi.
Eivät kantasuomalaiset.
Eilen näin kyllä melko ihmeellisen virityksen. Nuorella naisella oli musta avoselkäinen mekko, jonkinlaiset narutt siinä ja valkeat , rintsikat näkyi siis ihan kokonaan takaosastaan.
Eiköhän se ole aika oletettavaa, että naisella rintsikat on. Siksi tuntuu aika oudolta, että olkaimet ei saisi missään nimessä näkyä. Antaa näkyä vaan. Se, mikä pistää silmään on se, kun topin alta selästä tulee näkyviin rintsikoiden hakaset. Jos toppi ei ole erityisen avoselkäinen, se tarkoittaa, että liivit istuvat huonosti, jos ne pääsevät nousemaan sillä tavoin.
On. Ehdoton ei on. Rintsikat on alusvaate, jonka ei kuulu näkyä.
Tietysti ne välillä vähän voi näkyä mutta mä pyrin siihen, että ne ei näy. Tarkoituksella en jätä näkyviin.
Juhlapukeutumiseen ei sovi, eikä työpaikalle. Muuten ok.