Tämä on ensimmäinen kesä, kun en nähnyt ketään kaveria
Viime kesänä kävin kerran terassilla tutun kanssa. Tämä on hiipunut nyt tähän, että olen joko miehen ja lasten kanssa tai yksin. Tai yksin lasten kanssa. Surettaa.
Kommentit (5)
Sama, mutta viihdyn perheeni kanssa.
Mulla on jo ties kuinka mones sellainen kesä. Ei tosin ihan putkeen, mutta silti. Kyllä se vaan niin on, että kun ikää tulee, niin perhe, kodinhoito, ura ja omat harrastukset (soololajeja tietysti) vievät tehokkaasti kaiken ajan. Sopii mulle hyvin näin. Muistelen lämmöllä nuoruusvuosia, mutta en kaipaa enää sitä menoa (tai niitä ihmisiä) yhtään. Aikansa kutakin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jo ties kuinka mones sellainen kesä. Ei tosin ihan putkeen, mutta silti. Kyllä se vaan niin on, että kun ikää tulee, niin perhe, kodinhoito, ura ja omat harrastukset (soololajeja tietysti) vievät tehokkaasti kaiken ajan. Sopii mulle hyvin näin. Muistelen lämmöllä nuoruusvuosia, mutta en kaipaa enää sitä menoa (tai niitä ihmisiä) yhtään. Aikansa kutakin.
Entä kun lapsesi muuttavat pois kotoa, tai jos eroatte JA lapsesi muuttavat kotoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä kun lapsesi muuttavat pois kotoa, tai jos eroatte JA lapsesi muuttavat kotoa?
No jos niin sattuisi käymään, niin jäisihän vielä se koti (mun oma), ura ja harrastukset. Ja voisinhan halutessani etsiä uuden kumppanin ja/tai ottaa lemmikin seuraksi. Edelleenkään en kokisi vahvaa tarvetta ottaa yhteyttä vanhoihin ystäviin sen enempää kuin nytkään (Facebook-kuulumiset ja tapaaminen parin vuoden välein).
Up