Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on ensimmäinen kesä, kun en nähnyt ketään kaveria

Vierailija
27.07.2019 |

Viime kesänä kävin kerran terassilla tutun kanssa. Tämä on hiipunut nyt tähän, että olen joko miehen ja lasten kanssa tai yksin. Tai yksin lasten kanssa. Surettaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, mutta viihdyn perheeni kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo ties kuinka mones sellainen kesä. Ei tosin ihan putkeen, mutta silti. Kyllä se vaan niin on, että kun ikää tulee, niin perhe, kodinhoito, ura ja omat harrastukset (soololajeja tietysti) vievät tehokkaasti kaiken ajan. Sopii mulle hyvin näin. Muistelen lämmöllä nuoruusvuosia, mutta en kaipaa enää sitä menoa (tai niitä ihmisiä) yhtään. Aikansa kutakin.

Vierailija
4/5 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jo ties kuinka mones sellainen kesä. Ei tosin ihan putkeen, mutta silti. Kyllä se vaan niin on, että kun ikää tulee, niin perhe, kodinhoito, ura ja omat harrastukset (soololajeja tietysti) vievät tehokkaasti kaiken ajan. Sopii mulle hyvin näin. Muistelen lämmöllä nuoruusvuosia, mutta en kaipaa enää sitä menoa (tai niitä ihmisiä) yhtään. Aikansa kutakin.

Entä kun lapsesi muuttavat pois kotoa, tai jos eroatte JA lapsesi muuttavat kotoa?

Vierailija
5/5 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä kun lapsesi muuttavat pois kotoa, tai jos eroatte JA lapsesi muuttavat kotoa?

No jos niin sattuisi käymään, niin jäisihän vielä se koti (mun oma), ura ja  harrastukset. Ja voisinhan halutessani etsiä uuden kumppanin ja/tai ottaa lemmikin seuraksi. Edelleenkään en kokisi vahvaa tarvetta ottaa yhteyttä vanhoihin ystäviin sen enempää kuin nytkään (Facebook-kuulumiset ja tapaaminen parin vuoden välein).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi