Miten pääsen varatusta yli?
Minulla oli kevyt flirttisuhde varattuun mieheen. Emme olleet sängyssä. Viestittelyä jatkui jonkin aikaa, mutta ilmeisesti loma oman kullan kanssa teki tehtävänsä ja mies ghostasi: yhtäkkiä ei enää vastannut viestiini eikä mitään ole kuulunut.
Nyt puhutaan 50 vee tyypistä, eli ei mikään teinipoika enää...
Miten pääsen tämän yli? Itse en todellakaan ottanut enää yhteyttä, minä en jää roikkumaan.
T. Nainen 40v
Kommentit (30)
Miten niin et pääse muka yli miehestä kun ette ole edes sekstaileet jne ? Minulla oli suhde varattuun mieheen 4 vuotta ja pääsin siitäkin yli kun oli pakko! Ei ollut vaihtoehtoja. Mies jäi eukolleen kiinni ja paineli kuin lammas eukkonsa mekon alle. Sen jälkeen päätin että en ikinä koske varattuun mieheen ! Ei todellakaan kannata , hetken hupia nämä ukkomiehet vaan ettii ja aina valinta on se oma eukko, loppupelissä.
Onk tää nyt se joka laittoi ap:lle kuvan itsestään vaimonsa kanssa, noin niinkuin pikku vinkkinä?
Nyt vinkit kehiin: huomasin sähköisestä työkalenterista, että meille on laitettu yhteinen palaveri huomiselle - molemmat palaavat lomalta ja heti eka päivänä näköjään näemme...
Mitä teen/sanon?
Ap
Voin kokemuksesta neuvoa että älä ruoki tuota tilannetta enempää ellet halua tuottaa kärsimystä ihan kaikille osapuolille. Rakastuin itse varattuun (mies salasi ensin suhteensa ja nautti saamastaan huomiosta kun minä ihastuin ja loin päässäni harhakuvitelmia, myöhemmin ihastui minuun itsekin mutta ei halunnut jättää kumppaniaan) ja siitä syntyi kuukausien draama kaikille ja valtava syyllisyys ainakin itselleni. Ei menty sänkyyn mutta pussailua ja etenkin henkistä pettämistä tapahtui pitkän aikaa, mikä tuntui aluksi toki päihdyttävältä mutta ei lopulta ole sen arvoista eikä tuollaisista lähtökohdista yleensä synny mitään tasapainoista luotettavaa uutta suhdetta. Leikit omilla tunteillasi ja sillä kuuluisalla itsekunnioituksella (usko mua, ei ole mitenkään kiva tajuta olevansa koukussa ihmiseen joka käyttää sinua vain egonsa pönkittämiseen, eikä tilanne helpotu yhtään vaikka rakastuisittekin toisiinne molemmat... siitähän ne ongelmat vasta alkaa, kun kaavailee suhdetta pettäjään joka pystyy kumppanin selän takana harrastamaan tuollaista) etkä todennäköisesti pysty arvostamaan myöhemmin miestä hänen käytöksensä takia. Alkuhuuman laantuessa ymmärrät yhtäkkiä miten epäreilua tuollainen peli on, etkä voi tietää miten vaikeat ajat petetyllä naisella on edessä. En siis sano, että olisit vastuussa toisten suhteesta, mutta kehotan oman hyvinvointisi takia ottamaan etäisyyttä ja vetämään rajoja. Tunteille et voi mitään (minä jos kuka tiedän ja edelleen joskus itken tämän asian takia, rakastuminen kun voi tapahtua ilman varsinaisia tekojakin ja pahimmassa tapauksessa yksipuolisestikin) mutta voit valita mihin käytät aikaa ja energiaa. Miksi tuhlaisit enempää aikaa varattuun kun voisit tälläkin hetkellä treffata ihania sinkkuja? Jos taas sinkut eivät kiinnosta eikä tuo tilanne mene ohi sanotaan vaikka puolessa vuodessa, kannattaa ehkä käydä jossain juttelemassa (itse olen tehnyt niinkin kun kaipasin ulkopuolisen näkökulmaa) ja vähän selvittää mistä oma epätoivo kumpuaa ja mitä tuosta kuviosta oikein itse saa irti. Ole itsesi armollinen ystävä mutta samalla jämäkkä, et oikeasti halua jäädä tuollaiseen vellomaan!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko mies joku töistä tuttu vai miten tämä flirttisuhde kehittyi? Jos se oli vain lyhyt tuttavuus niin miehen oli helpompi jättää se ennen kuin siitä tulisi vakavampi. Mutta eikö sulla ole mitään itsekunnioitusta kun alat viestittelemään varatun kanssa?
Tavattiin vuosi sitten töiden merkeissä ja nähty kuukausittain / viikoittain. Nyt pari tapaamista tulossa mutta jatkosta ei tietoa.
Ap
Miksi kulutat elämääsi tuollaiseen? Ennen kuin huomaatkaan, olet 50v, ja kukaan ei enää kiinnostu sinusta, ei edes se varattu. Sitten voit muistella kuinka istuit kotona ja mietit, jotta milloin näen varattua miestä.
Tavattiin vuosi sitten töiden merkeissä ja nähty kuukausittain / viikoittain. Nyt pari tapaamista tulossa mutta jatkosta ei tietoa.
Ap