Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäätelökioskien ryöstöhinnat

Vierailija
27.07.2019 |

Vohvelipallojäätelöllä saan kaupasta 3-4 litraa jäätelöä pakastealtaasta. 🙄

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP entinen jäätelökioskiyrittäjä, joka ei myynyt ryöstöhinnoin.?

Vierailija
22/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein törmää todella pieniin annoksiin, vaikka tilaisi sen kalliiksi hinnoitellun ison pallon. Vaikea on sille työntekijälle sanoa, että kuppiin kauhottu "pallo" on todellisuudessa kiehkura, johon on jätetty ilmaa sisään ja lopputuloksena on naurettavan pieni annos jäätelöä. Kai omistaja on kouluttanut tekemään noin. Tiputan nämä huijaripaikat pois käyntilistaltani kerrasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko huomannut että auton hinnalla saat kymmeniä polkupyöriä?

Ja polkupyörän hinnalla voi tehdä matkan kävellen, tuhansia kilometrejä.

Vierailija
24/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla, ihan Keski-Euroopassa, jätskin saa parhaimmillaan 50 sentillä. Toki vähän pienempi pallo, mutta kelpaisi kyllä täälläkin sen 3-5 euron hintaisen jättimegapallon sijaan.

Standardihinta jätskipallolle on nykyään 1,20. Puolta pienempi kuin Suomessa. Tosin maailman parasta italialaista jäätelöä. Suomesta ei tule koskaan ostettua, mutta syy ei ole hinta.

Terveiset Saksasta

Vierailija
25/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen joskus pyytänyt vähän vähemmän jäätelöä, vaikka se maksaakin sen saman ryöstöhinnan. Mitään nautintoa kun ei ole se, että syö väkisin liian paljon. Ei se hinta pari kertaa kesässä haittaa niin paljon. Tykkäsin tänä vuonna myynnissä olevasta porkkanakakkujäätelöstä. 

Miten jätskipallo voi muka olla liian ISO? Jäätelöähän syö helposti puoli litraa-litran kerralla! Mistään tuskin saa litran palloja.

Vierailija
26/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepulis, ja jostain tuntemattomasta syystä hinnat ovat melkein yksi yhteen siellä kaupungin torinlaidalla, vaikka eri jäätelönvalmistajat ovat edustettuina.

Vielä enemmän ärsyttää se pihtaaminen annoskoossa, kuten että vaniljapehmistä pyöräytetään pari kertaa laitteen suuttimen alla. Lopputuloksena "kissankääkylän" kokoinen pötkäle vohvelin päällä, joka ehtii sulaa ennen kuin edes pääsee istumaan. Aito vohveli maksaa tietenkin erikseen, eikä sitä saa 3+ euron kääkylä-annokseen.

En ihmettele, miksi suurin osa ulkomaisista tutuista ei kerran suomalaista jäätelöä ostettuaan viitsi toista kertaa ostella. Itsekin jätin tämän jokakesäisen turhan tavan, ja lompakko kiittää.

Vierailija
27/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan jäätelöni kaupasta. En ole ostanut yhtäkään "jäätelötötteröä" 20:een vuoteen. Enkä osta.🤗

Vierailija
28/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hinnoittelu itsessään mitään ”ryöstä”, vaan ihan vapaaehtoisesti kannat luukulle eurosi. Usein jopa joutuu jonottamaan.

Vierailija
29/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytä helteitä - mitä epätoivoisemmat ihmiset, sen korkeampi hinta.

Vierailija
30/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen joskus pyytänyt vähän vähemmän jäätelöä, vaikka se maksaakin sen saman ryöstöhinnan. Mitään nautintoa kun ei ole se, että syö väkisin liian paljon. Ei se hinta pari kertaa kesässä haittaa niin paljon. Tykkäsin tänä vuonna myynnissä olevasta porkkanakakkujäätelöstä. 

Miten jätskipallo voi muka olla liian ISO? Jäätelöähän syö helposti puoli litraa-litran kerralla! Mistään tuskin saa litran palloja.

Ei kaikki ole läskejä ahmatteja.

Vierailija
31/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden tuopin hinnalla saa kaiketi 12-packin kaupasta?

Huh huh, käyt kalliissa paikoissa...

Vierailija
32/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhillä on köyhien ongelmat.

En minä ainakaan koe olevani köyhä mutta aina olen hintoja vertaillut kaikessa. Mitä järkeä on maksaa moninkertainen hinta jostain tuotteesta vain sen vuoksi että on varaa? En minä ainakaan säälistä osta mitään enkä kannatuksen vuoksi. En osta myöskään hyväksyntää/hyvän asiakkaan mainetta maksamalla tupla tai triplahintaa jollekin yrittäjälle.

Vierailija
33/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan lapsille aina jäätelöpallon kippoon. Ei tarvitse pelätä että pallo putoaa ja tulee huuto. Vähän aikaa sitten erehdyin ostamaan muksuille kaupasta tuutit kotipihalla syötäväksi. Iso virhe! Ehtivät sulaa jo matkalla ja toinen jätski pudota mätkähti pöydälle, pelkkä vohveli jäi käteen. Muutenkin ihan kämäsen pieni tollanen tavan tuutti. Harmitti lasten puolesta.

Vierailija
34/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki ole läskejä ahmatteja.

No minä olen läski ja silti ison tötteröjäätelön syöminen on melkoinen urakka, en osta koska ovat niin isoja. 

Vierailija
35/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ja jungle juicesessa jotkut mehut maksaa melkein kympin.

On se kummaa että kalliissa lontoossakin maksavat vaan puolet siitä.

Jäätelöstä sen verran että noi valion ja varsinkin ingmanin jätskit ovat vielä kaupanpäälle huonon makuisia. Kyllä kaukana hyvästä tuoreesta artesaanijäätelöstä.

Onneksi voi kaupasta ostaa sen ison lakritsin ja syödä ulkona. Kallista sekin nykyisin eikä se paras jäätelö muttei ihan mielivikainen hintalaatu.

Vierailija
36/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden sivistyneen, osaavan suomalaisen hinnalla saa parikymmentä n5krua tyrimään ja sotkemaan.

Vierailija
37/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden tuopin hinnalla saa kaiketi 12-packin kaupasta?

Koffin kurasta maksat kaupassa 12 euroa 12-packista. Lidlin punainen kura taitaa olla halvin kalja kaupassa, 83 senttiä, joten 12 tölkkiä saa 10 euroon. Jos samaa kuraa saat ravintolan hanasta, niin et todellakaan maksa siitä 10-12 euroa pienestä tuopista. Edes kalliit pienpanimo-oluet eivät maksa yli 10 euroa kuin ehkä jossain Marriot-hotelleissa.

Vierailija
38/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep ja jungle juicesessa jotkut mehut maksaa melkein kympin.

On se kummaa että kalliissa lontoossakin maksavat vaan puolet siitä.

Jäätelöstä sen verran että noi valion ja varsinkin ingmanin jätskit ovat vielä kaupanpäälle huonon makuisia. Kyllä kaukana hyvästä tuoreesta artesaanijäätelöstä.

Onneksi voi kaupasta ostaa sen ison lakritsin ja syödä ulkona. Kallista sekin nykyisin eikä se paras jäätelö muttei ihan mielivikainen hintalaatu.

Kuka hel... käy jossain jungle juicessa.

Vierailija
39/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jätskipallo voi muka olla liian ISO? Jäätelöähän syö helposti puoli litraa-litran kerralla! Mistään tuskin saa litran palloja.[/quote

Vohvelituutti on liian pieni ja kapea.

Vierailija
40/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, ei ulkona syöminen voi olla yhtä halpaa kuin marketista ostaminen. Kukaan ei pakota sua syömään ravintolassa, jäätelökioskilla tai kahvilassa. Käy siellä marketissa vaan äläkä valita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän