Miehen sukulaiset tuuppas pienen aurinkosähkömökkijääkaappiin kokonaisen pizzalaatikon, marinoituja Atrian xxxl glutamaattileikkeitä ja makkarapaketteja ja 1,5 limsoja
Ja kaiken kruunaa kevytlevitemargariinrasia.
Eipä jää paljon enää meidän ruoille kun ajateltiin itse maustaa ja marinoida alusta asti laadukasta . Eikä kylmäkapasiteetti kestä. Kiva.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen mökki ja jääkaappi?
Yhteismökki ja kaappi
Ap
Kuka mökin oikeasti omistaa? Joskus täällä törmää siihen, että ihmiset kutsuvat esim isovanhempien omistamaa mökkiä jostain syystä yhteiseksi.
Juuri näin se on meilläkin. Mökki on minun, mutta lähisukulaisten mielestä yhteisomistuksessa.
T. Mummo
Mä samaistun 😂😂😂
Vanhemmillani oli mökki, jota me nuoremmat käytimme kun ei vanhasta parista enää ollut mökkeilijöiksi.
Oli 2 perhettä, minun ja veljeni. Me siivottiin aina lähtiessämme, huollettiin, tyhjennettiin huusia jne.
Veljen perhe marssi valmiiseen pöytään, sotki ja sai huusin ällistyttävästi tulvimaan. Ei ilkeyttään vaan koska ovat ihan kädettömiä.
Kun vanhemmat alkoivat puhua mökin lahjoittamisesta meille, torppasin idean ja sanoin, että minun puolestani voivat antaa sen kokonaan veljelle, kunhan pitävät huolen ettei käly saa siihen avio-oikeutta(jotta mökki pysyy suvussa). Näin tehtiin. Nyt veli osaa jo tyhjentää huusin ja leikata nurmikot.
Se ei ole SINUN mökki, ap.