Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8/16 dieetti. Keho on alkanut hirveän vastaiskun:(

Vierailija
27.07.2019 |

Julma nälkä heti aamusta. Keho ei antaudu helpolla vaan huutaa taukoamatta hiilareita:(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö tarpeeksi sen 8h aikana. Jos paastoat 16 h ja pihistelet sen 8h, niin varmasti keho huutaa ruokaa.

Vierailija
2/10 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nälkä on ehkä alkanu siitä kun ajattelin että kasviksia, kurkkuja, salaattia voi syödä tuon 16 paaston aikana ja niinpä olen syönyt mutta taitaa olla virhe. 

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske se sika huutaja hiljaiseksi.

Vierailija
4/10 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö tarpeeksi sen 8h aikana. Jos paastoat 16 h ja pihistelet sen 8h, niin varmasti keho huutaa ruokaa.

En ole ap, mutta mulla on sama ongelma! Mä oon tottunut syömään aika vähän kerrallaan, joten saatan olla välillä todella nälkäinen. Mulle ei myöskään uppoa esim. liha, joka sulaisi hitaammin. Mulla on nyt helteen aikaan pätkäpaasto tauolla, kun alkoi tulla niin huono olo. Normaalisti nälkä ei haittaa niin hirveästi, kestän sitä kyllä aika hyvin.

Vierailija
5/10 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita illalla syödä rasva ja proteiinipitoisemmin. Minkälaisen iltapalan syöt?

Mä ainakin herään nälkään jos illalla syön leipää, puuroa jne.

Vierailija
6/10 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en kestä paastoa flunssassa. Silloin tulee tosi huono olo paaston aikana.

Ap on tärkeää että syöt proteiinia tarpeeksi 8 tunnin aikana. Mä syön sinä aikana 3-4 ateriaa ja kaikilla aterioilla pyrin syömään proteiinia. Jos mulla on kiire enkä kerkee syömään kunnon ateriaa niin vedän proteiinipatukan.

Vierailija
7/10 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile lähteä liikkeelle 10/14 -mallilla. Itse testasin 8/16 -rytmiä ja se laukaisi kamalan ahmimishimon. Tämä rennompi syömisaikataulu sopii minulle paremmin, ahmimiskohtaukset ovat tipotiessään ja annokset ovat pysyneet maltillisen kokoisina. Painoa ei kamalasti ole tippunut mutta verenpaineeni on laskenut ihannelukemiin, turvotus on häipynyt ja makeanhimo laantunut :)

Vierailija
8/10 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkaa _ahdistaa_ kaikki keinotekoiset muutokset siihen, etten saisi syödä, kun nälättää. Kun taistelen tätä vastaan, voin selvitä dieetillä viikon - ja sitten räjähtää syömismoodi päälle: Kaikki maistuu! Rajattomasti ja koko ajan!

Huom. En ole lihava, mutta max 5 kg pudotus olisi eduksi.

Vierailija
9/10 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

16:8 dieetti ei sopinut mulle. Aloin ahmia liikaa nälissäni. 5:2 dieetti sopii itselleni paljon paremmin jostain syystä. Kun viitenä päivänä saa syödä normaalisti, paastopäivät sujuu helposti. Tällä tyylillä olen ”laihiksella” vain kahtena päivänä viikossa kun 16:8 mallissa laihis oli läsnä joka päivä. Ajattelen, että 5:2 on myös helpompi toteuttaa jatkossakin, koska välillä tulee päiviä jolloin on erilaisia tapahtumia, dinnereitä jne jolloin ruoka-ajat venyy. 5:2 versiossa dieettipäiviä voi vaihdella, joten se on mielestäni paljon joustavampi. Olen nyt kuukauden noudattanut 5:2 mallia ja paino on pudonnut 3kg ja olo on virkeä.

Vierailija
10/10 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita illalla syödä rasva ja proteiinipitoisemmin. Minkälaisen iltapalan syöt?

Mä ainakin herään nälkään jos illalla syön leipää, puuroa jne.

Voi olla tämäkin.

Eilen söin hampurin haukea ja perunoita. Edellisinä päivinä perunoita ja grillimakkaroita. Kavikset toki päälle.

Pitäisi koittaa syödä lihaa tuon 8 tunnin aikana. Voi olla että söinkin siinä vaiheessa kun en kokenut nälkää tuon 16 paaston aikana.

Taidan mennä kauppaan hakemaan lihaa.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme