Mistä saatte suurta mielihyvän tunnetta?
Olen entinen päihdeongelmainen ja bulimikko. Elämä tuntuu tylsältä ilman mielihyväntunteita joita sain ennen alkoholista ja oksentelusta. Mitä tervettä hyvän olon tunnetta näiden tilalle? Seksistä en saa mielihyvää ja hyvän ruoan ahmin ja yritän olla oksentamatta.
Kommentit (10)
Jos seksi, ruoka ja päihteet on pois laskuista, niin ulkoilusta, musiikista, harrastuksista ja matkailusta.
Vierailija kirjoitti:
Liikunta ja salaliittojen tonkiminen netissä.
Käytä nyt tätä aktiviteettiä hyväkseen! En saa koskaan näin hyvää kommenttia itse edes, enkä ole kateellinen.
Loistavalle kommentille loistoa!
Siitä, kun lämpötila laskee alle 20 asteen :) Lisäksi monista pienistä asioista päivittäin. Elämä on opettanut nauttimaan vähästä.
Ihan vaan jostain itselle kivassa jutussa onnistumista. Vaikka jos tykkää soitella kitaraa ja oppii soittamaan sillä jonkun kappaleen esim. Itse olen vähän tehnyt niin, että kun elämä on mitä on ja kaipaa siihen jotain täytettä ja onnistumisia, niin olen vienyt harrastuksiani vähän autistiseen suuntaan, että suunnilleen kaiken vapaa-ajan (jota piisaa!!) käytän niiden juttujen miettimiseen ja kehittämiseen. Eli jos AP:lla on jotain harrastuksia niin sitä kautta kai sitä mielihyvää on helpoin lähteä hakemaan.
Terveisin Naispelko26
paskalla käyminen
Se tunne kun ranteen paksuinen jöötti on huulilla ja tulee hitaasti ulos...
jonsei kunnon panoa rakkaan kanssa lasketa niin musiikki on aika hyvä ja liikunta kauniissa luonnon helmassa
Liikunta ja salaliittojen tonkiminen netissä.