Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saatte suurta mielihyvän tunnetta?

Vierailija
26.07.2019 |

Olen entinen päihdeongelmainen ja bulimikko. Elämä tuntuu tylsältä ilman mielihyväntunteita joita sain ennen alkoholista ja oksentelusta. Mitä tervettä hyvän olon tunnetta näiden tilalle? Seksistä en saa mielihyvää ja hyvän ruoan ahmin ja yritän olla oksentamatta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ja salaliittojen tonkiminen netissä.

Vierailija
2/10 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi, ruoka ja päihteet on pois laskuista, niin ulkoilusta, musiikista, harrastuksista ja matkailusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehräävän kissan silittelystä.

Vierailija
4/10 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunta ja salaliittojen tonkiminen netissä.

Käytä nyt tätä aktiviteettiä hyväkseen! En saa koskaan näin hyvää kommenttia itse edes, enkä ole kateellinen.

Loistavalle kommentille loistoa!

Vierailija
5/10 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, kun lämpötila laskee alle 20 asteen :) Lisäksi monista pienistä asioista päivittäin. Elämä on opettanut nauttimaan vähästä. 

Vierailija
6/10 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASMR

Vierailija
7/10 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan jostain itselle kivassa jutussa onnistumista. Vaikka jos tykkää soitella kitaraa ja oppii soittamaan sillä jonkun kappaleen esim. Itse olen vähän tehnyt niin, että kun elämä on mitä on ja kaipaa siihen jotain täytettä ja onnistumisia, niin olen vienyt harrastuksiani vähän autistiseen suuntaan, että suunnilleen kaiken vapaa-ajan (jota piisaa!!) käytän niiden juttujen miettimiseen ja kehittämiseen. Eli jos AP:lla on jotain harrastuksia niin sitä kautta kai sitä mielihyvää on helpoin lähteä hakemaan.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
9/10 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskalla käyminen

Se tunne kun ranteen paksuinen jöötti on huulilla ja tulee hitaasti ulos...

Vierailija
10/10 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonsei kunnon panoa rakkaan kanssa lasketa niin musiikki on aika hyvä ja liikunta kauniissa luonnon helmassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän