Kyl naisetkin tykkää saada suorasukaisia seksiehdotteluja miehiltä, jos nämä miehet on vaan riittävän haluttavia seksuaalisesti
Ei naiset kaikilta miehiltä vaadi mitään pitkällistä jutustelua, lämmittelyä ja tutustumista.
Kommentit (23)
Arvaappa uudestaan. Ei todellakaan.
Totta. Seksi kyllä kelpaisi haluttavan miehen kanssa (joita on aika vähän).
Mikä tässä oli uutinen? Kun sinkkuna halusin seksiä niin ihan itse tein sen miehelle selväksi.
Huom. Tiedän, että on myös naisia, jotka eivät halua vain seksiä.
Kyllä mun kiinnostuksen tappaa välittömästi jos mies alkaa ehdottelemaan, oli aiemmin kiinnostusta tai ei.
Näin on, mies ei saa ehdotella, eikä nainen kysy. Kumpikaan ei silloin tiedä että molemmat haluaa seksiä toistensa kanssa. Yritä siinä sitten. Monta kertaa jäänyt saamatta, kun on vasta jälkikäteen miettinyt, että olisi varmaan kumminkin pitänyt ottaa riski ja kysyä. Joten kohtelias naisia arvostava mies on saamaton kumminkin??
Tuli tosta mieleen armeija-ajat, kun otin liftarigimmoja kyytiin. En tappanut heitä, mutta ehdoton rakastelua(joo tätä sanaa käytin), en tiedä oliko heillä joku velvollisuudentunne antaa sotilaalle pillua. En ollut viehättävä, paha akne. Mutta yhtä kertaa lukuunottamatta sain meisselini tungettua sinne. Se yksi, joka ei antanut sanoi, kato nyt peiliin. Ihan ok, mutta näitä sattuu. Olin intissä 1982-83 Hämeenlinnassa. Ei jatkosodasta ollut kuin 40 vuotta.
Mitä nyt taas? Mä tykkään saada "suorasukaisia seksiehdotteluja" jos tekee mieli seksiä. Siis panettaa. Ei siihen ulkonäkö liity vaan, krhm, ennemmin miehen muut ominaisuudet ja taidot. Mikähän tässä nyt taas on ideana....en kai mä tykkää saada ehdotuksia tai mennä sänkyyn, jos mies on mun mielestä erityisen vastenmielisen oloinen ja epäseksikäs??
Trolli-ap tiennee myös, että on naisia, jotka ei tykkää mennä suoraan asiaan, vaan pitää ensin puhua kauniita, lirkutella ja treffailla. Jotkut harrastelee vasta kun on oikeassa parisuhteessa vakavin mielin lipumassa kohti avioliiton satamaa.
Sitten on meitä toisenlaisia, jotka rakastetaan seksiä, tarvitaan sitä, ja puhutaan asiasta ihan suoraan. Kaikki lässytys ja bullshittaaminen vain pahentaa asiaa. Suora, rehellinen lähestyminen ja puhe on parhaita.
Provo joo, muttei kannattaisi kauheasti yleistää että naiset, kaikki naiset sitä ja tätä. Meitä on kuule niin erilaisia.
Vieläkin sitä mieltä, että ratkaisevampaa on, onko nainen juuri sillä hetkellä ja tilanteessa halukas seksuaalisesti, kuin onko mies yleensä ottaen haluttava seksuaalisesti. Jos naisen ei tee mieli, niin siinäpä mies tihkuu seksiä yksinänsä. Sama, jos nainen on päättänyt, että seksi kuuluu vain parisuhteeseen.
En kuuntelisi suoraa ehdottelua keneltäkään, vaikka olisi kuinka hyvännäköinen. Paitsi omalta kumppanilta, jos sellainen olisi.
Luonnossa kaikki on helpompaa kun uros vain haistelee onko naaras kiimassa. Silmillehän sitä itse sais jos alat vaikka ravintolassa nuuhkimaan naisten alapäitä että onko siellä ne kiimanesteet vai ei. Voi voi meitä..
Kyllä sen olen monesti huomannut kuinka naista haluttaa. Siinä on jo puhuttu se asia että olen varattu ja se on ehkä se este. En itse näe ongelmana tyydyttää naista, jos naisella panetus on päällä.
Eilen oli taas tilanne. Naisen mies oli ulkomaan komennuksella ja vaistosin naisen olevan "miehen kipeä". Vaikka naisen kanssa työasiat oli hoidettu ja hyvästely, niin hän laittoi illalla erillisen kiitos viestin, joka on epätavallista. Vastasin viestiin ja siinä sitten muutama muukin "small talk" viesti vaihdettiin. Jotain minulla jäi ehkä vielä hoitamatta 😉. Aika näyttää, palaako vielä asiaan.
Voikohan tässä tilanteessa vähän ehdotella?
Ei, en suosittele ahdistelemaan työkaveria. Voi olla aika kiusallinen ilmapiiri työpaikalla sen jälkeen. Työpaikoilla yleensä on selvät ohjeet seksuaalisen häirinnän suhteen, ja tuon alle ehdottelusi menisi.
Ehkä paremmin menee jakeluun vanha sanonta "Kuormasta ei syödä".
Höpöhöpö, en suostuisi vaikka mies olisi minkä näköinen tahansa. Haluan mieheltä muutakin kuin seksiä.
Kaikki naiset - tai edes miehet - eivät tietenkään halua aina.
Mutta olen kansaa huomannut että ei siinä turpiin saa vaikka joskus ohimennen ehdottaakin. Sitten vaan ei jää vänkäämään kun tulee kieltävä vastaus.
Suurinosa ei halua mitään ehdotteluja. Eikä moni muutenkaan, ennenkuin suhteessa. Eikä kaikki halua sittenkään, korkeintaa lapset tehdä. Yliarvostettua se seksi. Miehet on erikseen, mutta ei nekään ihan kaikki ole "seksihulluja"
Joo, mutta on se kumma ku aika monet naiset "kärsivät" hyvän seksin puutteesta ja heitä panettaa. Heille olis tarjolla "helpotusta" niin miksi sitä ei voi ottaa vastaan. Oma mies voi olla niin ajattelematon ettei ota vaimoa huomioon. Sitten on niitä sinkkuja jotka ovat miehen puutteessa.
Niin, saako sitä suoraan ehdottaa vai ei. No ehkä se pitää miehen kauniista puhua ja ehdottaa. Me miehet ei osata ehkä aistia, mitä nainen haluaa, jos ei suoraan sanota.
Sitten on ne aiemmat kokemukset, miten miehet ovat käyttäytyneet teitä kohtaan. On hyviä ja huonoja kokemuksia. Niin mistä nainen voi tietää, mitä mieheltä saa. On meitä miehiä, jotka arvostamme naisia ja osaamme antaa ihanat hoidot.
Itse olen varattu, mutta olen valmis auttamaan. Tästä voi moraalisoida, niin paljon ku haluaa. On kyse omasta hyvinvoinnista, mitä se muille kuuluu. Se on vähän sama asia kuin itsetyydytys. Onko itsetyydytys oikein suhteessa, sen päättää jotainen pari itse. Jokainen päättää omasta hyvinvoinnista itse ja omasta seksuaalisuudesta. Mutta jos on parisuhteessa, niin toisen kanssa ei kannata mennä tunnetasolla pidemmälle, jos ei halua rikkoa nykyistä parisuhdetta.
Ja se vielä... Oman tutkimuksen perusteella, voin todeta senkin että naiset 95%:sesti tarvitsevat seksiä yhtä paljon kuin miehet. Jos et tunne tarvitsevasi, niin jossakin on vika. Et ole saanut kokea oikeaa hoitoa.
Mies75
Huomattu on.