Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun jotkut jankkaavat luonteeseen rakastumista

Vierailija
26.07.2019 |

Onko tämä vain vanhempien yli 50 vuotiaiden ihmisten horinaa? Onko muka kukaan nuori nainen tuota mieltä?
Miten tämä auttaa perhettä haluavia miehiä, kun vanhat mummot ei enää lisäänny?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kiinnostuu ulkonäöstä, ja jos sen lisäksi luonne on kiva, sitten ehkä rakastuu.

Harvemmin pelkkä luonne riittää, mutta ulkonäöstä kiinnostumiseen ei vaadita täydellistä Hollywood-sankaria.

Vierailija
2/55 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on että mitä nuorempi nainen niin sitä enemmän katsoo miehen ulkonäköä.

Naisilla homma on vähän kaksinaamaista. Kun nainen on nuori niin hän maksimoi miehissä pinnallista tasoa.

Kun taas nainen vanhenee ja menettää ulkonäkönsä niin sitten hän alkaa enemmän painottamaan luonteen hyvyyttä miehessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla homma on vähän kaksinaamaista. Kun nainen on nuori niin hän maksimoi miehissä pinnallista tasoa.

Kun taas nainen vanhenee ja menettää ulkonäkönsä niin sitten hän alkaa enemmän painottamaan luonteen hyvyyttä miehessä.

Mutta taasen silloin on lisääntymiskyky jo ollutta ja mennyttä. 

Vierailija
4/55 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten tämä auttaa perhettä haluavia miehiä, kun vanhat mummot ei enää lisäänny?"

No, ei kannata olla kus*pää. 

Vierailija
5/55 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole iästä vaan älykkyysosamäärästä.

Vierailija
6/55 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap ikinä ollut rakastunut?

Vierailija
7/55 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ikinä ollut rakastunut?

Vierailija
8/55 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis kuori ei kanna pitkälle jos päässä on pelkkää purua. Komistuksesta voi olla hetkeksi iloa, mutta kestävään parisuhteeseen vaaditaan aika paljon muutakin.

Vierailija
9/55 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta taasen silloin on lisääntymiskyky jo ollutta ja mennyttä. 

Oletko koskaan ollut rakastunut tai vaatiko sinulle perheen perustaminen sitä?

Vierailija
10/55 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä aina ollut sitä mieltä, että luonne se on johon rakastutaan. Mutta joskus teininä ulkonäölläkin oli merkitystä.

Vierailija
11/55 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ap tajuaa, ettei ulkonäkö auta pitkälle, jos mies on täysi m*lkku? Vai?

Vierailija
12/55 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee. Mutta et ikinä saa naista valalle tästä. Niitä ei koskaan saa vastuuseen yhtään mistään.

Vierailija
13/55 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap ikinä ollut rakastunut?

Ikäsi? Minusta aina tuntuu, että tämä on vanhusten horinaa. Kun omat kauneuden päivät ovat olleet ja menneet, niin ei ole asialla enää niin väliä. Sen sijaan suurin osa lisääntymisikäisistä nuorista naisista on vähintään perusnättejä.

Vierailija
14/55 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluunko sitä sitten rakastutaan? Jää aika yksipuoliseksi jutustelut. Jos luonteella ei olisi merkitystä, ei kenenkään tarvitsisi tulla itkemään puolisosta.

Vierailija
15/55 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön perusteella voin kiinnostua, mutten harvoin se on johtanut ihastumiseen. Ihastunut olen monta kertaa luonteeseen, ja sen jälkeen mies on muutenkin alkanut näyttää hyvältä. Ennen tätä miehen ulkonäkö ei ole kiinnittänyt mitenkään erityisemmin huomiota.

Vierailija
16/55 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen nainen joka jankkaa luonteeseen rakastumista ja olen ollut tätä mieltä aina! Ihan teinistä asti.

Olen aikanaan tehnyt mallintöitä, eli ulkonäössäni ei ole mitään vikaa.

Vierailija
17/55 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut aina pinnallinen, vaikka itse olenkin naiseksi ruma. Miesvalintani ovat olleet em. syystä ala-arvoisen kehnoja. Lopulta oli pakko erota väkivaltaisen ja narsistisen luonteen vuoksi, kun siis ei sellaisen kanssa voi pidemmän päälle olla.

Vierailija
18/55 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllä on helppo se ensimmäinen huomio kiinnittää, sen jälkeen kaikki riippuu muusta. Jos ei omaa hyvää ulkonäköä pitää yrittää jotenkin muuten saada huomio itseensä, vaikka hyvällä käytöksellä.

Vierailija
19/55 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäön perusteella voin kiinnostua, mutten harvoin se on johtanut ihastumiseen. Ihastunut olen monta kertaa luonteeseen, ja sen jälkeen mies on muutenkin alkanut näyttää hyvältä. Ennen tätä miehen ulkonäkö ei ole kiinnittänyt mitenkään erityisemmin huomiota.

Olem kohdannut niin vähän ihmisiä, ettå yleensä ihastun täysillä, kod kohtaan silmiäni miellyttävän henkilön. Niitä komeita ja kivoja (ja vapaita) en ole koskaan kohdannut.

Vierailija
20/55 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisilmäisiä naisia on pilvin pimein. Jos on nätti, niin sitä ei itse tajua helposti, mikä miehen tärkein kriteeri on. Rumat ja keskiverrot sekä tosi kauniit tajuavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan