Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On hirveää kulkea sairaana Helsingin keskustassa

Vierailija
26.07.2019 |

Olen kovassa kuumeessa ja piti mennä lääkärille, kun mulla ei ole läheisiä. Ihmiset katsoivat mua halveksien ja oudoksuen kadulla. Kun pahoittelin tuijottajille ulkonäköäni, he suhtautuivat entistäkin ilkeämmin. Ei mun elämållåni ole mitään järkeä. En jaksaisi elää. Ihmiset ovat aivan hirveitä.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pahoittelit ulkonäköäsi? Onhan tuo nyt hyvin outoa käytöstä.

Vierailija
2/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis piti mennä yksin lääkärille, mutta en jaksaisi oikeasti edes kävellä. Miksi ihmiset ovat niin kammottavan ilkeitä? Miksi? Pitäisikö olla joku kapeapiirteinen blondi, jotta kohdeltaisiin hyvin? Joku katsoi kuin halpaa makkaraa, kun pahoittelin epäsiistiä olemustani, jotkut tytöt nauroivat, vanhempi mies nyrpisti nenäänsä inhoten, kaupan myyjä ei oikein tajunnut, mitä edes sanoin, vaan sanoi mikrofoniinsa jonkun koodin (epäilen, että mua luullaan kodittomaksi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiseen ei kukaan kiinnitä mitään huomiota Helsingissä 🙄

Vierailija
4/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun huomasin, että ihmiset tuijottivat minua pitkään ja kuin halpaa makkaraa.

Vierailija
5/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellaiset psykoosit tulilla tällä kertaa.

Vierailija
6/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun huomasin, että ihmiset tuijottivat minua pitkään ja kuin halpaa makkaraa.

Mitä sitten? Antaa tuijottaa, et ole kenellekään mitään pahoitteluja velkaa. Sulla on täysin yhtäläinen oikeus liikkua kaupungilla kuten muillakin.

Vähän henkistä ryhtiä nyt!

Vierailija
7/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea täällä näkee kirjoitti:

Kyllä ne vain kiinnittivät. Aamulla laitoin siistit putipuhtaat vaatteet päälleni ja kävin suihkussa sekä meikkasin. Se kuumeen nousu ja uudelleen lasku aiheutti sen, että olen ihan lähmäisen hikinen ja nuhjainen yhtäkkiä. Kuume on niin korkea, että hieman tärisen ja kaikki elintoimintoni ovat aivan sekaisin (mulla on joku outo pöpö). Olen jo muutenkin hieman epämiellyttävän ja ulkomaalaisen näköinen luontaisesti, joten ehkä siitä se ihmisten hyvin ilkeä reaktio.

Vierailija
8/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumeisena ei ajattele rationaalisesti/järjellä siis. Sitä on hyvin haavoittuva olo. Oletko jo kotona? Toivon sulle nopeata paranemista ja lähetän voinahalin 🌸🐭

Vierailija
9/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sellaiset psykoosit tulilla tällä kertaa.

Ei ole psykoosit, vaan on todella heikko olo. Tekisi mieli vain mennä nukkumaan, kunhan pääsen bussilla kotiin.

Vierailija
10/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea täällä näkee kirjoitti:

No niinpä, varsinkaan keskustassa. Sama provoilija aloittanut jo monta ketjua. Kaikissa itkee miten yksinäinen ja ruma muka on ja miten kaikki vain nauraa hänelle.

Vierailija
11/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuumeisena ei ajattele rationaalisesti/järjellä siis. Sitä on hyvin haavoittuva olo. Oletko jo kotona? Toivon sulle nopeata paranemista ja lähetän voinahalin 🌸🐭

Kiitos. Pelkään, että se lääkåri tai vastaanottohenkilö laittoi musta jonkun merkinnän.

Vierailija
12/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Pelkään, että se lääkåri tai vastaanottohenkilö laittoi musta jonkun merkinnän.

Se psykoosi, se psykoosi.

Vierailija
13/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse pari vkoa tosi kipee, vatsa sekasin, ei ruokahalua, laihduin. Sa tunne lidlissä, kassa tervehti muut asiakkaat, ei minua. Luuli kai joksikin aineidemkäyttäjäksi. Ei pitäis ohmisten tuomita ulkonäön perust. Mut tosiaan kuumeisena kuvittelee ja asiat näyttäytyy pudosti. Voimia ja paranemisia sulle.

Vierailija
14/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit lääkäriin? Olisit ottanut vain kunnolla Buranaa.

Vierailija
15/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaista paranemista sinulle!

Yleensä ihmiset karttavat selvästi sairaan näköisiä, koska eivät halua tartuntaa itselleen. Ei se liity ulkonäköön itsessään eikä sinuun henkilökohtaisesti.

Toivottavasti sait lääkäristä avun ja toivottavasti tauti ei tarttunut kenellekään.

Vierailija
16/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hellehelevetti pehmittää kuumeen lisäksi, no ma sää lopulta viilenee yli 10c. Voimia kaikille, jotka ny kipeinä kuumis asunnoissa.

Vierailija
17/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kerran saanut vatsataudin ja sitten julkisenliikenteen bussissa en voinut mitään kun rupesin ulostamaan, sitä ulostetta tuli jopa housunlahkeesta. Ihmisey tuijottivat ja minulla oli ihan mukavat kivut. Sanoin kovaan ääneen tuijottelijoille " LUULETTEKO MINUN NAUTTIVAN ? ". Lopulta pääsin pysäkille ja kävelin kotiini. Ei kiinnosta miettiä millainen ulosteen

haju sinne bussiin jäi. 

Vierailija
18/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinta osaa maapallosta ei kiinnosta sinun olemassaolo ollenkaan, ja niillä on kaikkia omia murheita joiden takia naaman ilme voi olla ikävä. Ziisus mitä itseensäkäpertymisen aikakautta me eletään.

Vierailija
19/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että se reaktio heillä oli niin omahyväinen asenne. Ikäänkuin "todistin" sen oman outouteni, kun sanoin jotain. Ihan painajaismainen tilanne, josta ei pääse muuten pois kuin nöyrtymällä ja olemalla mahdollisimman hiljaa. Tavallaan yritykseni korjata tilannetta teki tilanteen tuhatkertaisesti pahemmaksi. Kuulin sivukorvalla, kun joku kommentoi pupillejanikin. En ole _ikinä_ mitään aineita käyttånyt ja olen absolutisti. Näytän joltain juopolta itkuiseni silmineni ja hikeä valuvana.

Vierailija
20/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurnäin, paskat muista. Eräs julkkiskin pudotti (vahingossa) verisen siteen kodinkoneliikkeen lattialle. Ihmisen elämäs ny voi sattua välillä kaikenlaista. Ja kyllä, itsekin ripuloin kerran julkisesti, onneks side imi pahimmat. Trauma jäi silti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän