Oon vanhemman psykiatrin kanssa suhteessa
On mua hoitaneessa sairaalassa töissä mutta ei oo ollut mun hoidossa mukana. Ei tutustuttu sairaalassa vaikka nähtiinkin aina ohimennen siellä. Tämä ok?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on suhde psykiatrin kanssa. Ei tiedä, että olen hullu. Tsemppiä ap.
No ei kai normaali nyt psykiatrian kanssa suhteeseen alakaan. Eikä koko uralle muutenkaan kuin hullu.
Tuo jatkuva upittelija en ole minä sitten. ap
Vierailija kirjoitti:
No kuule tuskin kukaan psykiatri oikeasti alkaa parisuhteeseen hullun kanssa. Jos lääkäri on sinut nähnyt potilaana mielisairaalassa niin ei todellakaan ole seurustelemassa kanssasi. Hänhän saisi hävetä sinua koko ajan, kaikki muut lääkärit ja hoitajat ym. nauraisivat hänelle että hullua pikkutyttöä tapailee. Lääkärit nimittäin tajuavat että potilaat ovat todella kipeitä... potilaat itse eivät. Nykyään ei pääse sairaalaan asti millään masennuksella vaan pitää olla isommat diagnoosit tai itsemurhayrityksiä. Eli ap olet siis tosi sairas? Ehkä joku toinen skitsofreenikko voisi olla hyvä kumppani sinulle?
Olet vain kateellinen vanha haahka jota ei huoli minkään ikäiset miehet. Ja luonnevikaa näkyy sullakin olevan eli en sinuna haukkuisi ketään hulluksi. Ja samanlaiset haahkat
peukuttaneet. ap
Vierailija kirjoitti:
Patologinen valehtelija
Nuori ihminen jonkun roikkupallin kanssa lätkyttelee, hyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patologinen valehtelija
Just. Tiedätkö edes mitä se tarkottaa? ap
Up