Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon vanhemman psykiatrin kanssa suhteessa

Vierailija
26.07.2019 |

On mua hoitaneessa sairaalassa töissä mutta ei oo ollut mun hoidossa mukana. Ei tutustuttu sairaalassa vaikka nähtiinkin aina ohimennen siellä. Tämä ok?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/58 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi kiellettyä? Jos hän ei ole sinua edes hoitanut ja olette aikuisia molemmat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/58 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan kaikille vanhemmille miehille kelpaa suhde nuoremman naisen kanssa, jotkut heistä kyttäävät tälläista suhdetta, päivät pitkät.

Suhteessa ei ole tunteilla mitään merkiystä, se on miltei aina pelkästään fyysistä.

Kuka täällä voi sun puolestasi päättää, onko se ok?

Itsehän olet suhteesen alkanut, silloin olet päätöksesi tehnyt.

Totta kai vanhempi mies tuntee tunteita nuorempaa naistakin kohtaan, enemmän, kuin huonompivartaloista vanhempaa naista kohtaan tuntisi. Ainakin itselle tulee helpommin tunteita hyvännäköisiä kohtaan, kuin rupsahtaneeita/rumia.

Vierailija
25/58 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämäkin tapahtuu Porvoossa.

Vierailija
26/58 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mun isä rauhaan. D:

Vierailija
27/58 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/58 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toi suhde olisi ap:sta itsestään ok, et ap täällä palstalla muilta kyselisi. Eli ei ole ok koska se ei tunnu ap:sta hyvältä .

Vierailija
29/58 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/58 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/58 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on samassa laitoksessa kuin oma lääkärisi kysessä on kilpailutilanne ehkä hänellä sinusta. Otappa selvä. Joskus kollegiaalisuus saa outoja muotoja. On niinkuin kiva kostaa toiselle lääkärille kun se potilas sitten kertoo sille toiselle miten me pantiin.

Vierailija
32/58 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule tuskin kukaan psykiatri oikeasti alkaa parisuhteeseen hullun kanssa. Jos lääkäri on sinut nähnyt potilaana mielisairaalassa niin ei todellakaan ole seurustelemassa kanssasi. Hänhän saisi hävetä sinua koko ajan, kaikki muut lääkärit ja hoitajat ym. nauraisivat hänelle että hullua pikkutyttöä tapailee. Lääkärit nimittäin tajuavat että potilaat ovat todella kipeitä... potilaat itse eivät. Nykyään ei pääse sairaalaan asti millään masennuksella vaan pitää olla isommat diagnoosit tai itsemurhayrityksiä. Eli ap olet siis tosi sairas? Ehkä joku toinen skitsofreenikko voisi olla hyvä kumppani sinulle?

Vierailija
33/58 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/58 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/58 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/58 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/58 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on suhde psykiatrin kanssa. Ei tiedä, että olen hullu. Tsemppiä ap.

Vierailija
38/58 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkä ole. Jatkat vaan tätä vuosia kestänyttä fantasiaasi.

Mitä v*ttua? Olen, ja fantasiana ei ole ollut. ap

Panosuhde? Jotenkin mä en näe, että sulla ja 30 vuotta vanhemmalla psykiatrilla olisi kovin paljon juteltavaa.

Miksi ei olisi? Toisella psykiatria ammattina ja toisella harrastuksena. Luulisi juttua riittävän yhteisen mielenkiinnonkohteen tiimoilta.

Vierailija
39/58 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatri ei siis ole ollut hoidossasi mukana ettekä ole tavanneet sairaalassa. Psykiatri ei tämän perusteella tee ammattieettistä rikettä. Ammattieettinen rike tapahtuisi silloin, jos hoitosuhteen aikana alkaisi parisuhde. Tai jos psykiatri käyttäisi jotain työnsä kautta sinusta saamaansa tietoa/asemaa hyväkseen päästäkseen intiimikontaktiin kanssasi.

Vierailija
40/58 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän