Mitä aiot tehdä ehkä kesän viimeisenä hellepäivänä,lauantaina?
Kommentit (32)
Uimaan. Uimapaikka löytyy 500metrin päästä kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just luin lehdestä, että sunnuntaista tulee kesän kuumin päivä, että en ymmärrä mistä tuon lauantain repäisit?
Lämpöennuste tälle paikkakunnalle: la +32, su +26. Minun laskuopillani la on noista kuumempi.
26 on myös hellepäivä ja missä asut, koska ainakin Hämeenlinnassa sunnuntaiksi on ennustettu yhtä kuumaa kuin lauantaista, ellei kuumempaa.
Tietysti on. En väittänyt ettei olisi. Kerroin vain, että ennusteen mukaan täällä su ei ole kesän kuumin päivä. Asun Keski-Suomessa.
Sydän-ja keuhkosairaana yritän vaan jollain konstilla pysyä hengissä ensi viikkoon, JOS silloin sitten viilenisi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen lauantaina vaimon kanssa Kaisaniemen puistoon viettämään päivää ja iltaa SOPP:ssa.
Kutsutaanko teillä kumppania vaimoksi? Onko hän siis se feminiinisempi?
Kyllä olen tavannut vihittyä vaimoani ja lasteni äitiä vaimoksi kutsua. Ei oikein mennyt pridevetosi putkeen.
M52
Vierailija kirjoitti:
Vedän käteen.
Mä sorkin vttuani.
hot kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juon jääkylmää minttuviinaa ja grillailen. Eli niin kuin pääosin muinakin hellepäivinä. Illalla saunon kännipäissäni.
kuulostaa hyvältä, mä tuun messiin :D
Minä voisin tulla kanssa mukaan.
Oletteko miehiä vai naisia?
La hautajaiset, meinasin hikoilla puku päällä.
En jaksa yhtään mitään tällä helteellä. On helpompi pysyä kotona sisätiloissa. Luen kirjaa, katson sarjoja, roikun netissä. Ensi viikolla nautin ja lähden taas ulkoilemaan. Ja en ole läski. Myös monet normaalipainoiset inhoaa hellettä.
Kutsutaanko teillä kumppania vaimoksi? Onko hän siis se feminiinisempi?