Mitä aiot tehdä ehkä kesän viimeisenä hellepäivänä,lauantaina?
Kommentit (32)
Odotan viileämpiä kelejä enkä poistu kotoani ennen auringonlaskua.
Miten jotkut hullut voi nauttia tästä?
odottaa että tämä pasha loppuu ja vaikka se sulla ohi lauantaina, niin täällä ei.
No just. Helle menee, kesä on ohi. Kunnes molemmat palaavat viikon päästä.
Enpä tiedä vielä. Taidan löhöillä sisällä ilmastoidussa olkkarissani ja katsoa elokuvia. En erityisemmin piittaa helteestä. Rannallakin on kivempaa noin 20 asteen lämpötilassa.
Varmaankin rannalle suuntaan jonnekkin kauemmas, ehkä nurmijärveen.
Just luin lehdestä, että sunnuntaista tulee kesän kuumin päivä, että en ymmärrä mistä tuon lauantain repäisit?
Olla sisällä ilmastoidussa talossa, jossa lämpötila n. 20 astetta. Välillä käyn pulahtamassa järvessä. Syön salaattia, mansikoita ja vesimelonia ja juon lasin jääkylmää valkkaria. Odotan syksyä.
Juon jääkylmää minttuviinaa ja grillailen. Eli niin kuin pääosin muinakin hellepäivinä. Illalla saunon kännipäissäni.
Viettää koko päivän ihanan viileässä kodissani
Vierailija kirjoitti:
Just luin lehdestä, että sunnuntaista tulee kesän kuumin päivä, että en ymmärrä mistä tuon lauantain repäisit?
Lämpöennuste tälle paikkakunnalle: la +32, su +26. Minun laskuopillani la on noista kuumempi.
Vierailija kirjoitti:
Juon jääkylmää minttuviinaa ja grillailen. Eli niin kuin pääosin muinakin hellepäivinä. Illalla saunon kännipäissäni.
kuulostaa hyvältä, mä tuun messiin :D
Nautin olotilasta, että hellepaska vihdoin ohitse.
Menen lauantaina vaimon kanssa Kaisaniemen puistoon viettämään päivää ja iltaa SOPP:ssa.
Lojun täällä mökillä omassa saaressa. Ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämpöennuste tälle paikkakunnalle: la +32, su +26. Minun laskuopillani la on noista kuumempi.
26 on myös hellepäivä ja missä asut, koska ainakin Hämeenlinnassa sunnuntaiksi on ennustettu yhtä kuumaa kuin lauantaista, ellei kuumempaa.
Menen työpaikalle asiakkaaksi 😍