Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yleisesti "herkkuna" pidettyä inhoat?

Vierailija
26.07.2019 |

- sipsit (kaikista jää rasvakalvo kitalakeen BLÖRK)

- pähkinäsuklaa (kuivaa)

- fudge (äklömakeaa, tulee vaan kamala jano)

- minttujätski (hammastahnavibat)

Kommentit (512)

Vierailija
201/512 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halal -karitsa ei oikein maistu vaikka se monien suurta herkkua onkin.

Vierailija
202/512 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreet mansikat. Hyi helvetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/512 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

piparkakut sinihomejuuston kanssa. WTF? miksi pilata kaksi herkullista ainesosaa laittamalla ne yhteen, jolloin siitä syntyy oksennuksenmakuinen combo?

Vierailija
204/512 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalanpaisti. Tylsä, mauton ja väritön sotku. Sitä tarjotaan jopa joskus juhlaruokana. Ei kyllä ikinä mun juhlissani.

Vierailija
205/512 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkin noloa se on tunnustaa, mutta ruisleipä ei maistu. On joo terveellistä, tiedetään kyllä, mutta kun se ei maistu. Suurin osa ruisleivistä on kovia ja sellaisia karhean makuisia. Mulla on vissiin eurooppalainen makuaisti, kun ihana pullamössövehnäleipä osuu mun makunystyröihin.

Lähes kaikissa ruisleivissä on yhtä paljon suolaa kuin sipseissä, joten ei se ole NIIN terveellistä kuin väitetään. Kuidun saannin kannalta 100 % kauraleipä on terveellisempää.

Vierailija
206/512 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkanakakku. Yksi kaveri tekee aina jonkun version tästä kaikkiin juhliin. Menee alas, mutta on ihan kamalaa. Ja ne jouluun kuuluvat kuivakakut, joissa on jotain kamalia kuivia säilykehedelmän paloja, rusinoita tai taatelia. Yäk.

Vierailija
207/512 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät kuulat. En vain voi sietää niitä. Edesmennyt mummukin sen tiesi mutta silti joka ikinen joulu antoi lahjaksi 1-2 rasiaa niitä. Hyi olkoon!

Vierailija
208/512 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Banaani ja vesimeloni (joka maistuu spermalta 🤮)

Oletkohan syönyt vesimelonisi raakana (jota ne valitettavan usein ovat suomalaisissa kaupoissa)?

Vierailija
209/512 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin sininen. Raskas koostumus, ei erityisen hyvä maku, kun sitä syö, jää klimpiksi kitalakeen.

Olen suklaan ystävä.

Vierailija
210/512 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusinat. En ymmärrä ihmisiä, jotka haluavat vain rusinat pullasta. Itse ottaisin mieluummin sen pullan kuin ne rusinat.

Vierailija
211/512 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rusinat. En ymmärrä ihmisiä, jotka haluavat vain rusinat pullasta. Itse ottaisin mieluummin sen pullan kuin ne rusinat.

Tämä!!

Vierailija
212/512 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt sanoisi, että ihan inhoan, mutta en kyllä syö, jos ei ole pakko: suklaakakku, erityisesti sacherkakku. Hyi. Perus kermakakkukin jää usein ottamatta. Itse tehtyjä voin syödä, mutta mitkään leipomokakutkaan ei innosta. Kaupan ”leivonnaisia” en syö lainkaan. En ymmärrä, miksi joku haluaisi syödä valmiskääretorttua tai muffinia.

Suklaajäätelö. Muutenkaan en ole suuri jäätelöiden ystävä, paitsi jos on jotain raikasta kuten sorbettia tms.

Vierailija
213/512 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en nyt sanoisi, että ihan inhoan, mutta en kyllä syö, jos ei ole pakko: suklaakakku, erityisesti sacherkakku. Hyi. Perus kermakakkukin jää usein ottamatta. Itse tehtyjä voin syödä, mutta mitkään leipomokakutkaan ei innosta. Kaupan ”leivonnaisia” en syö lainkaan. En ymmärrä, miksi joku haluaisi syödä valmiskääretorttua tai muffinia.

Suklaajäätelö. Muutenkaan en ole suuri jäätelöiden ystävä, paitsi jos on jotain raikasta kuten sorbettia tms.

Sacher on aina kuivaa känttyä!

Vierailija
214/512 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanhan ajan jäätelöt. Ihan vaan rasvasempia kuin

tavisversiot.

Vierailija
215/512 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaki hyytelöt. Voiko olla hyllyvämpää ällötystä?

Vierailija
216/512 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kalaruoat, valkosipuli, sellaisenaan syötävät rankat, nutella.

Vierailija
217/512 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas nälkä kun luki tätä. Ainut mieleen tuleva herkku mistä en välitä, on jotkut kaupan valmiit ylimakeat kakut ja leivokset. Nekin kyllä menee alas jos tarjotaan.

Vierailija
218/512 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekoni. Limsat. Hedelmäkarkit.

Vierailija
219/512 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpeät karkit.

Vierailija
220/512 |