Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voihan vattu. Viikonloppu pilalla.

Vierailija
26.07.2019 |

Mies aloitti työt maanantaina ja mulla vielä lomaa ens viikon keskiviikkon asti. Piti viettää kiva viikonloppu pieniä pihatöitä tehden, grillaten hyvää ruokaa ja nauttia hyviä viinejä.
Mutta mitä vielä....mies ottanut itselleen työkeikan koko viikonlopuksi.
Nyt sit minä notkun yksin kotona teinin kanssa päivät ja raahaan ruoat pyörällä ja katson et ruoka on valmista kun mies saapuu töistä. Loppuillan katon sohvalla makaavaa miestä.
Voihan vattu sanon vaan. Ärsyttää ihan saakelisti.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kiva ole huomata jäävänsä kakkoseksi, mutta teillä sentää oli kiva loma. Miehellä kiva viikonloppu tulossa" työkeikalla" pitkän eron jälkeen.

Vierailija
2/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkeikka voi olla panokeikka.

Mieti ruokaa tehdessäsi kuinka miehesi jyystää himokkaasti koko ajan toista naista

Vierailija
4/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ongelmat...

Vierailija
5/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmisillä ole enää muuta kuin perhe ja aihe vapaa, kun tätä on alettu pitämään henkilökohtaisena päiväkirjana? 

Vierailija
6/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etteko te voi nauttia niita viineja ja grillata sen jalkeen kun mies tulee toista? 

Teet itse vaan esivalmistelut, eika niissa tarvi kauaa menna. 

Oon makin toissa ja mies kotona, ei esta meita viettamasta kivaa vapaa-aikaa yhdessa. Talla viikolla mun toitten jalkeen mm. mentiin jarven rantaan piknikille, roseviinia ja tapaksia, hiljaista musiikkia ja pusuttelua. <3 

Vierailija
7/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut viestisi tuli vauva.fi eikä facebook.com kuten ilmeisesti oli tarkoitus?

Vierailija
8/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihmisillä ole enää muuta kuin perhe ja aihe vapaa, kun tätä on alettu pitämään henkilökohtaisena päiväkirjana? 

Ei ainakaan mulla. Mulla vaan työ (jossa en viihdy), perhe (mies ja teini) ja nettisuffailu lähinnä täällä. Ei oo kavereita.

Ap

Vierailija
9/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

No etteko te voi nauttia niita viineja ja grillata sen jalkeen kun mies tulee toista? 

Oon makin toissa ja mies kotona, ei esta meita viettamasta kivaa vapaa-aikaa yhdessa. Talla viikolla mun toitten jalkeen mm. mentiin jarven rantaan piknikille, roseviinia ja tapaksia, hiljaista musiikkia ja pusuttelua. <3 

En ole ap, mutta kun mieheni lähtee työkeikalle se saattaa olla satojen kilometrien päästä kotoa, eikä sieltä oikein tulla välillä kotiin.

Vierailija
10/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Mies kotiutuu yleensä siinä 18 aikaan ja nukkumaan menee klo 21 jotta jaksaa herätä 5-5.30. Alkoholia ei juo jos seuraavana päivänä töitä.

Ap

Vierailija
11/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä ihminen saa ongelman: jopa siitä että mies on päivän pois. Voi että, Koita nyt pärjätä ja rakenna seuraavaksi elämä niin, että osaat ihan itsekin tehdä asioita joista nautiy

Vierailija
12/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan mulla. Mulla vaan työ (jossa en viihdy), perhe (mies ja teini) ja nettisuffailu lähinnä täällä. Ei oo kavereita.

Ap

Ja mikä estää grillaa Asta ja ottamasta pari lasia viiniä?

Vierailija
13/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää keksiä sit korvaavaa ohjelmaa esim teinisi kanssa. Keksikää jtn kivaa yhdessä.

Vierailija
14/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta rakentaa itsellesi mahdollisimman mukava viikonloppu niistä aineksista mitä on käsillä. Ymmärrän kyllä pettymyksen. Hemmottele itseäsi ja tee mitä haluat tai et sitten mitään. Sun ei tarvi olla mikään kyökkiorja. Jos pakkasessa on ruokaa niin nälkäiset selviävät kyllä. Älä ainakaan ota marttyyrin viittaa.

Vierailija
15/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma onnellisuus/ tyytyväisyys on omista teoista kiinni! Ei ikinä pitäisi "jättäytyä miehen varaan".. Onko sulla ap joskus ollut kavereita?

Vierailija
16/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää koko palsta, kun joka toinen aloitus on pelkkä ruikutus siitä, kun päivä tai vkl meni pilalle.

Kyllähän täällä saa valittaa, mutta mieluummin oikeista ongelmista. Ymmärrän, jos joku haluaa avautua syövästään, tai avioerostaan, mutta näitä "mies/kaveri/työkaveri teki näin" ei viitsisi... varsinkaan, kun oikea osoite valitukselle olisi kyseinen henkilö.

Vierailija
17/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää keksiä sit korvaavaa ohjelmaa esim teinisi kanssa. Keksikää jtn kivaa yhdessä.

Tai sitten ap lähtee ihan yksin ulos tutustumaan uusiin ihmisiin. 

Vierailija
18/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää koko palsta, kun joka toinen aloitus on pelkkä ruikutus siitä, kun päivä tai vkl meni pilalle.

Kyllähän täällä saa valittaa, mutta mieluummin oikeista ongelmista. Ymmärrän, jos joku haluaa avautua syövästään, tai avioerostaan, mutta näitä "mies/kaveri/työkaveri teki näin" ei viitsisi... varsinkaan, kun oikea osoite valitukselle olisi kyseinen henkilö.

Kaikki haluavat kokea olevansa jollain tavalla uhreja ja liioittelevat itseensä kohdistuvia negatiivisia asioita. 

Vierailija
19/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juurikaan ikinä ole ollut kavereita enkä pääse täältä mihinkään kun miehellä auto. Lähikauppaan (pieni) yli 5km ja bussille vielä enemmän ja viikonloppuisin ne kulkee kaksi kertaa päivässä.

Ap

Vierailija
20/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Mies kotiutuu yleensä siinä 18 aikaan ja nukkumaan menee klo 21 jotta jaksaa herätä 5-5.30. Alkoholia ei juo jos seuraavana päivänä töitä.

Ap

Eiko tuossa kolmessa tunnissa sitten ehdi grillata, vai..? Pistat grillin pohisemaan ja valitset jotain nopeita grillattavia, voitte aloittaa heti kun mies tulee kotiin. 

Miehelle sitten alkoholitonta, ota itse pari lasia ruuan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän