Ihastunut 20 vuotta nuorempaan työkaveriin.
Onko oikein yrittää 27vuotiasta työkaveria, vai pitäisikö jättää sikseen.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon itse 43v.Mulla vanhin lapsi 24v.Jos ihastuisin Tyttäreni ikäseen,niin yrittäisin kuolettaa kaikki tunteeni.Tyttäreni on kertonut,että häntä on muutamia kertoja yrittänyt mun ikäiset miehet.Se on kokenu sen oksettavana.Ja sano sen heille suoraan.Ja lisänny,että hei haloo,olette mun isän ikäsiä :D
Huomenta Ikis 😊 Onko paha olla?
Ap tuskin ilahtuisit, jos sinua lähestyisi 67 v. sinuun ihastunut 🙄
Anna ihastumisen olla ja nauti tunteesta. Kyllä se menee ohi. Työkaverin oloa ei kannata tehdä epämiellyttäväksi, koska olette samassa työpaikassa.
Jos olet kuuluisa rock-muusikko, niin silloin kannattaa yrittää. Muussa tapauksessa tuskin herätät kovin paljon vastakaikua.
Jos hän on osoittanut jonkinlaista kiinnostusta takaisin niin miksipä ei :)
Vierailija kirjoitti:
Ap tuskin ilahtuisit, jos sinua lähestyisi 67 v. sinuun ihastunut 🙄
No se vähän riippuu. Olen 44 v ja olin juuri panolomalla 64 v. fuckbuddyni kanssa. Tutustuimme 20 v. sitten.
Mihin olet ihastunut työkaverissa? Vai onko kyseessä vain himoa?
Kysymys oli siitä koska olen "muka" huomannut, että tuo kiinnostus voisi olla molemminpuolista.
Ap
Rakastunut ensinäkemällä. En koskaan ole kokenut samaa tunnetta. Menin aivan sekaisin. Normaalisti olen sosiaalinen,. Mutta tämän kanssa menen aivsn lukkoon.
Ap
Mikä paskaprovo heti aamusta taas.
Ikiskö siellä?
Jätetäänpä nyt ne työpaikka-ahdistelut sitten tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Ikiskö siellä?
Ei valitettavasti ole provo. Toivoisin, että olisi: En muuten ole ainoa jolle on käynyt sama tämän tytön suhteen.
ap
Kyllä noita sattuu enemmän kuin puhutaan noin suuri ikäero on harvinaisempi. Toisaalta nainen ei ole mikään pikkutyttö itsekään, joten ei tuo mitään ihmeellistä olisi. Itse tarkkailisin tilannetta ja miten kehittyy ennen virittelyn aloitusta.
Yritystä peliin kunhan ei mene häirinnäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikiskö siellä?
Ei valitettavasti ole provo. Toivoisin, että olisi: En muuten ole ainoa jolle on käynyt sama tämän tytön suhteen.
ap
Ei edes se ikäero, mutta älä mene ahdistelemaan työkaveria. Tämä on koettu, kuolaavat sedät eivät nostata edes itsetuntoa, päin vastoin.
Olen joutunut useamman kerran tällaisen ihastumisen kohteeksi. Se ei ole kivaa, ei imartelevaa, ei piristä päivää, se on vain erittäin ahdistavaa. Varsinkin, jos kyseisen ihmisen näkemistä ei voi mitenkään vältellä.
Ei tarvitse nuorena ja kauniina naisena kuin vähän hymyillä vanhoille patuille niin haaveilevat jo kaikenlaisesta.
En tiedä onko ap nainen mutta minä olen ja mulla on ollut useita suhteita työpaikalla itseäni 30 vuotta nuorempiin miehiin. Ei se ole oksettavaa niinku joku kommenteissa väittää vaan enempi voimaannuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse nuorena ja kauniina naisena kuin vähän hymyillä vanhoille patuille niin haaveilevat jo kaikenlaisesta.
Ei kannattaisi noin tehdä.
Mä oon itse 43v.Mulla vanhin lapsi 24v.Jos ihastuisin Tyttäreni ikäseen,niin yrittäisin kuolettaa kaikki tunteeni.Tyttäreni on kertonut,että häntä on muutamia kertoja yrittänyt mun ikäiset miehet.Se on kokenu sen oksettavana.Ja sano sen heille suoraan.Ja lisänny,että hei haloo,olette mun isän ikäsiä :D