Ensimmäinen ajatus kun näit rakkautesi?
Kommentit (30)
Näin kuvan treffisivustolla ja ajattelin, että ei paha. Vaikka ei ollut komeakaan, eikä vienyt jalkoja alta ensinäkemältä. Livenä vastasi kuvausta, kuviaan ja luonne oli loppujen lopuksi yli odotusteni.
Vierailija kirjoitti:
Kuka _toi_on?
Ensisilmäyksellä jossain selkärangan tienoilla värähti. Ei siitä toimivaa avioliittoa tullut, mutta elämäni rakkaustarina kumminkin.
Mulla aivan sama! Tosin se ei ollutkaan vain ajatus, vaan sanoin sen sitten kuuluvaan ääneen niin, että hänkin sen kuuli. Tuli siitä sitten esittäytymään kuka on...
Olin baarissa elämäni humalassa ja hävittänyt kaikki kaverini jonnekkin. Mies tuli juttelemaan ja eka ajatus oli "Hyi, miks toi puhuu mulle?". :D Mut ihanaa että tuli!
Tuo on muuten vielä mun. Onhan se edelleen 22 vuotta myöhemmin. ❤️
Vierailija kirjoitti:
En muista mitä muuta kävi mielessä ekan kuvan nähdessä kuin "wau". Sitten kun tavattiin kasvokkain niin näin hänet jo kaukaa ihmisvilinässä ja ensimmäinen ajatus oli että "mä olen tullut kotiin."
Oletko mies vai nainen?
"Onpa säväyttävän komea mies ja ihanat hartiat, voi miksi sen pitää olla mun kaverin poikakaveri!" No ei se ollutkaan mun kaverin poikakaveri vaan veli, ja nyt ollaan naimisissa.
"Tuon mä haluan" oli ensimmäinen ajatus sadasosasekunnissa, kun näin mieheni.
Onpa tuolla komea ja vakava näköinen mies. Tuon yritän iskeä.
Wau...tuossa menee mun lasteni tuleva iskä...
Ja niinhän siinä kävi! 2 lasta ja 20 yhteistä vuotta takana.