Ensimmäinen ajatus kun näit rakkautesi?
Kommentit (30)
Aattelin että ei toi oo oikeestaan pahan näköinen.
Ääk. Ei näytä samalta kuin kuvassa. No vedetään nää treffit läpi kohteliaasti ja sit se oli siinä.
"Tätä hetkeä voin muistella, kun ollaan naimisissa ja meillä on perhe. " Siitä on viitisentoista vuotta jo aikaa ja enne toteutui.
En muista mitä muuta kävi mielessä ekan kuvan nähdessä kuin "wau". Sitten kun tavattiin kasvokkain niin näin hänet jo kaukaa ihmisvilinässä ja ensimmäinen ajatus oli että "mä olen tullut kotiin."
" Mitä tuo oikein kyylää koko ajan" tuli ja sanoi vielä " jaa, tytöt lähteny vähän juhliin 🤣. No siitä se juttu paremmin luistaa, sovittiin, että jos on liikkumassa kotini lähellä seuraavana päivänä voi käydä kahvilla.. :) . Oltiin molemmat aika kokemattomia silloin onneksi löydettiin toisemme.
Että onpa rasittavan oloinen tyyppi. Mutta paljastui, että hän on hyvin kaunis sisältä ja aito. Komeuskaan ei haitannut yhtään, vaikkei ihan omaan makuun ollutkaan.
Hyvän näkönen ja rasittavan olonen, kaunis ääni.
Ei mitään muistikuvaa. Varmaan että kiva kun saa jutella suomeksi jonkun kans.
Hitto tuntuu pahalta lukea kiltti miehenä tätä! :,(
Veitikka ehti pystyttää teltan ennen kuin minä ehdin mitään ajatellakkaan! Mutta sitten tuli mieleen, että wau, miten lumoava ja näyttävän näköinen kaunotar!
-Mies
Kuka _toi_on?
Ensisilmäyksellä jossain selkärangan tienoilla värähti. Ei siitä toimivaa avioliittoa tullut, mutta elämäni rakkaustarina kumminkin.
Aika vähäpuheinen ja vakava mies. Onpas pitkä.
Onpa mahakas. Ei kuvissa näyttänyt ylipainoiselta.
Kuitenkin on rakas mies. Hänen hymynsä sulattaa.
"Ei helvetti mikä juntti" noh tuon juntin kanssa olen ollut yhdessä yli 10 vuotta 😃
Matalaääninen, suoraselkäinen, jäykkä ja vakava. Ei olis siinä hetkessä uskonut millainen humoristi sieltä alta kuoriutuu.
"Hirveä tyyppi!"
... niin takuuvarmasti jonkin ajan kuluttua olen mennyttä!