Auttakaa mut pois huonosta suhteesta!
Listasin tähän kymmenen syytä, miksi meidän pitäisi erota, mutta en vaan osaa jättää. Rakastan miestäni kaikesta huolimatta ja toivon kokoajan, että hän voisi muuttua. On minua kohtaan yleensä todella ihana, enkä osaa luopua hänestä.
1. Mies juo paljon alkoholia. Lähes joka päivä muutaman kaljan ja viikonloppuisin kännit.
2. Hän käyttää kannabista. Satunnainen polttelu olisi minulle ok, mutta hän käyttää sitäkin lähes joka päivä.
3. Pelaa paljon videopelejä. Haluaisin viettää enemmän aikaa yhdessä, mutta videopelit menevät parisuhteen edelle.
4. Haluamme enää harvoin seksiä samaan aikaan. Sitä on enää aika harvoin, mutta on kuitenkin hyvää silloin kun sitä on.
5. Hän on humalassa lähetellyt epäsopivia viestejä ystävälleni. Tapahtui kerran, katuu tätä eikä kuulemma tarkoittanut kirjoittamaansa.
6. Haukkuu minulle tärkeitä ihmisiä.
7. Saattaa riidan aikana läpsäistä kasvoille. Ei ole koskaan lyönyt nyrkillä, eikä väkivallasta ole jäänyt fyysisiä jälkiä.
8. Ei pidä aina lupauksiaan ja valehtelee pienistä asioista. Esimerkiksi sanoo tulevansa kotiin yhdeksältä, jotta voimme katsoa elokuvan, mutta tuleekin kahdeltatoista kun olen jo nukkumassa.
9. Haukkuu riidan aikana minua huoraksi.
10. En usko, että meillä on onnellista tulevaisuutta. Haluan tulevaisuudessa lapsia, mutta miehen kanssa, joka ei käytä päihteitä.
Kommentit (2)
Kuulostaa vähän ristiriitaiselta kun kerrot että mies on yleensä sinua kohtaan todella ihana, mutta tuo lista kaikesta paskasta, jota joudut sietämään, ei kuulosta ihanalta. Mieti, millaista elämäsi olisi ilman tuota miestä.
Joko elät nykyisen miehen kanssa tai hankit paremman ja elämäsi hymyilee. Valitse.