Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako muuttaa huonokuntoiseen vuokrakämppään jonka sijainti on kuitenkin loistava?

Vierailija
25.07.2019 |

Asunnon vuokrakin on kohtuullinen. Mutta.. valitettavasti asunto on sisältä aika ruma ja kulahtanut, rumat tapetit, seinässä isoja reikiä joissa ollut varmaan joku hylly, katon maali repsottaa, ikkunat vanhat ja nitisevät, wcssä ysäri suihkukoppi, kahden eri huoneen välillä ei ovea vaan pelkkä aukko vaan, ja verhotangot revity irti, tunkkainen haju. Ja mikä pahinta, asuntoa ei saa remontoida eikä sille tulla tekemään mitään.

Mutta sijainti on upea, kaunis valoisa maisema, edullinen vuokra, hyvä taloyhtiö. Valinta on vaikea koska tähän sijaintiin ei asuntoa helposti löydy.

Mitä itse tekisit? Voiko tuollaisessa viihtyä? Entä mitä mieltä olette siitä että omaan piikkiin pitää asennella verhotankoja yms? Tapettia on hankala paikkailla eli sitäkään ei siistiksi saa, ellei taulu peitä reikiä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et muuta voi olla hometta.

Vierailija
2/22 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kävisin siellä vain lähinnä nukkumassa, peseytymässä, pyykkäämässä ja syömässä niin en välittäis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvostan asumismukavuutta sen verran että en muuttaisi, mutta riippuu ihan omista prioriteeteista.

Vierailija
4/22 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asunto heti tai osta oma 100% täydellinen asunto,

oma asunto  ilman valittamisen aihetta.

Kyttäät sitten ettei tule naarmua mihinkään.

Vierailija
5/22 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinustahan se on kiinni kumpaa arvostat enemmän, sijaintia vai viihtyisää asuntoa.

Vierailija
6/22 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et muuta voi olla hometta.

Haisi lemmikeiltä ja tupakalta, ei homeelta. Hajun saisi poistettua, mutta noi poistot maksaa alk.150e

Vierailija
7/22 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vuokranantaja ei suostu kustantamaan mitään.

Vierailija
8/22 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei niin haittaisi, sisustuksella voi tehdä aika paljon, mutta jos on tunkkainen haju ja sisäilma siten huono, niin en muuttaisi. (Pahimmassa tapauksessa asunnossa on homeongelma ja sen takia voi tulla isojakin terveysongelmia. Muutakaan sisäilmaongelmat eivät hyvää tee.)

Vierailija
9/22 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ne verhotangot sitten hankkii, jos ei vuokralainen?

Vierailija
10/22 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis saa itse edes repiä tapetteja pois ja maalata seiniä? Onpa outoa.... En kyllä itse vuokraisi, vaikka olisi miten halpa. Kyllä kotona pitää viihtyä!

Vierailija
11/22 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi. Jos asunto on tuossa kunnossa niin voi olla, että naapurusto on täynnä alkoholisteja/nistejä/muita vastaavia. Sen takia sitä ei halutakkaan remontoida, koska oletetaan seuraavankin vuokralaisen olevan samanlainen.

Vierailija
12/22 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin kaikissa aiemmissa asunnoissani on ollut valmiina. Mutta tuolta oli revitty ne pois ja tilalla oli rumat reiät.

Hometta en kyllä haistanut.

Vierailija
13/22 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vuokranantaja ei suostu kustantamaan mitään.

Jos on halpa vuokra ja meinaat asua pidempään, niin ehkäpä voit pistää vähän omaa rahaa peliin ja panostaa viihtyvyyteesi.

Vierailija
14/22 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis saa itse edes repiä tapetteja pois ja maalata seiniä? Onpa outoa.... En kyllä itse vuokraisi, vaikka olisi miten halpa. Kyllä kotona pitää viihtyä!

En valitettavasti saanut lupaa tuohon

Vierailija
15/22 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä? Minä vuokranantajana olin erittäin tyytyväinen, kun vuokralaiseni halusi omalla kustannuksellaan repiä vanhat tapetit ja maalautti seinät.

Vierailija
16/22 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä? Minä vuokranantajana olin erittäin tyytyväinen, kun vuokralaiseni halusi omalla kustannuksellaan repiä vanhat tapetit ja maalautti seinät.

En todellakaan tiedä, asuntoa vuokraa välittäjä, en tiedä vuokranantajasta mitään.

Vierailija
17/22 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin, minulle asunnossa on sijainti on ykkösasia, muut sitten tulevat perässä.

Vierailija
18/22 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas kiellän tämän ehdottomasti. Amatöörin tapetoima seinä on hankalampi kunnostaa kuin ammattilaisen jäljiltä 18 vuotta sitten laitetut nyt repsottavat tapetit.

Vierailija
19/22 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin kaikissa aiemmissa asunnoissani on ollut valmiina. Mutta tuolta oli revitty ne pois ja tilalla oli rumat reiät.

Hometta en kyllä haistanut.

Tiesitkö, että osa vuokralaisista tyhjentää asunnosta kaiken irtoavan, jopa sokeripalat! Siellä on ollut verhotanko, joka on lähtenyt edellisen asukkaan mukaan.

Vierailija
20/22 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vuokralaisena kyllä saanut vanhasta asunnosta ihan viihtyisän maalaamalla ja sisustamalla. Vuokranantajaa ei haitannut yhtään, että revin tapetit pois ja tasoitin ja maalasin seinät. Tummat ikkunanpuitteetkin maalasin. Eihän maali ole edes kallista.

Asun ihanalla rauhallisella alueella uimarannan ja luonnon äärellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän