Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystyttekö ajattelemaan tilannetta jossa nauraisitte ikäviä tunteita ja ajatuksia tuottavan henkilön kanssa?

Tv-mummo
25.07.2019 |

Kokeilkaapa. Tuottaa oudon olotilan. En oikein osaa kuvailla sitä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Onhan usein oikeastikin ikäviä ajatuksia ja tunteita vaikkapa puolisonsa tai lapsiinsa liittyen. Toisessa hetkessä taas nauretaan heidän kanssaan makeasti.

Vierailija
2/3 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat henkilöä, jota pidän yleisesti epämiellyttävänä, siis myös sen nauramisen ajan, niin on kyllä vaikea kuvitella, että nauraisin hänen kanssaan.

Jos sattumalta rupeaisin nauramaan samaan aikaan tuollaisen ihmisen läheisyydessä, niin tulisi kyllä outo olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up