Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pystyttekö ajattelemaan tilannetta jossa nauraisitte ikäviä tunteita ja ajatuksia tuottavan henkilön kanssa?
Tv-mummo
25.07.2019 |
Kokeilkaapa. Tuottaa oudon olotilan. En oikein osaa kuvailla sitä.
Kommentit (3)
Jos tarkoitat henkilöä, jota pidän yleisesti epämiellyttävänä, siis myös sen nauramisen ajan, niin on kyllä vaikea kuvitella, että nauraisin hänen kanssaan.
Jos sattumalta rupeaisin nauramaan samaan aikaan tuollaisen ihmisen läheisyydessä, niin tulisi kyllä outo olo.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Helposti. Onhan usein oikeastikin ikäviä ajatuksia ja tunteita vaikkapa puolisonsa tai lapsiinsa liittyen. Toisessa hetkessä taas nauretaan heidän kanssaan makeasti.