Mitähän jonkun sellaisen miniomakotitalon rakennuttaminen maksaa?
Olin kyllä ajatellut että ostaisi jonkun vanhan mummonmökin jota remontoisi mieleisekseen pikku hiljaa mutta entä tuollainen ihan uusi, missähän hintaluokassa mennään? Onko arvauksia? Neliöitä riittää ihan joku 50.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tietty sijainnista. Oisko jotain 125 000?
Ai olisikohan noinkin edullinen. Sijainnista ei vielä tietoa kun ei mitään suunnitelmia tietenkään ole loppuun asti lyöty lukkoon.
Riippuu täysin sijainnista. Jossain mummonmökissä maksaa maapohja, ja Vantaalla pelkkä tontti liittymineen maksaa yli sata tonnia.
Helsingissä lähemmäs parisataa tuhatta, mutta jostain muuttotappiokunnasta saat töllin ja tontin eurolla.
Jos et itse osaa purkaa ja rakentaa, remppaan menee helposti sata tonnia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai olisikohan noinkin edullinen. Sijainnista ei vielä tietoa kun ei mitään suunnitelmia tietenkään ole loppuun asti lyöty lukkoon.
Voi elämä 😂😂😂😂
Katsele etuovi.com
Vierailija kirjoitti:
Riippuu täysin sijainnista. Jossain mummonmökissä maksaa maapohja, ja Vantaalla pelkkä tontti liittymineen maksaa yli sata tonnia.
Helsingissä lähemmäs parisataa tuhatta, mutta jostain muuttotappiokunnasta saat töllin ja tontin eurolla.
Jos et itse osaa purkaa ja rakentaa, remppaan menee helposti sata tonnia.
Joku tuollainen muuttotappiokunta olisi alkuperäinen suunnitelma. Juuri oli lehdessä juttua kuinka paljon senioreja missäkin asuu että halvalla lähtisi taloja ja muutenkin kun ihmiset valuvat kasvukeskuksiin. Käyn töissä Turussa että pk-seutu ei tule kysymykseen mutta täältä voisi ajatella vaikka jotain Pöytyääkin ehkä vielä että voisi työmatkan kestää. Salossa olisi myös kai edullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä 😂😂😂😂
Katsele etuovi.com
Tietysti katselen mutta halusin myös keskustella muiden kanssa aiheesta. Eikö se nyt ole keskustelupalstoilla olennaista?
N 2000€/neliö sellainen peruskömmeli.