Minusta ei pidetä koska..
Olin nuoruudessani useamman paikkakunnan ukkomiehen kanssa. En ole saanut uusia ystäviä yli 10 vuoteen asuessani tällä paikkakunnalla.nyt olen ollut vakiintunut ja perheellinen enkä moista harrasta enää.
Kommentit (25)
Sama. Ei syy edes ollut minussa vaan ukkomiehet eivät kertoneet olleensa ukkomiehiä. Ilmeisesti juttu oli kiertänyt että seurustelen ukkomiesten kanssa joten kohdalleni sattui sitten useampi, jonka kanssa olin kun näillä oli vaimot tai tyttöystävät raskaana enkä tiennyt asiasta tai näistä puolisoista. Minusta tehtiin sitten halveksittu ja ei pidetty sekä miesten että naisten keskuudessa koska eihän sitä risikiä voitu ottaa että naisille selviäisi että heidän rakkaat miehensä ovat kieroja pettäjiä. Löysin sitten onneksi mieheni, joka asettui minun puolelleni ja ymmärsi.
Naisten mielipiteitä asiasta? Vaikkei heidän miehiinsä olisi puuttunutkaan millään tavalla. Pitävätkö uhkana vai minkä takia kiertävät? Ap
Minä en olisi tekemisissä ainoastaan sen vuoksi, että en voisi kaveerata sellaisen henkilön kanssa , jonka arvopohja on niin jyrkästi erilainen kuin omani. Minä en hyväksy pettämistä, enkä myöskään tietoisesti varattujen kanssa vehtaamista, joten siinä vastaus. Minään uhkana en pitäisi, vaan tuo arvomaailma on se , joka ratkaisee.
Jos on kerran sekaantunut ukkomieheen, todennäköisyys sekaantua toistekin on aika suuri, saattaa joku ajatella. Eivät naiset varmaankaan luule sinun vievän miehiään, mutta eivät halua kaveerata huonomaineisen kanssa.
Ei ne ukot kerro että ovat edelleen suhteessa. Minut huijasi ihan nuorena kotiin ukko joka väitti olevansa jo eronnut. No ei ollut, ja ihan itse soitti ja kutsui minut.
Vaimo saapui ukon juotettua minulle viinaa ( en ollut ikinä ennen juonut pisaraakaan) ja ukko uhkasi paloitella minut vessanpytystä kun sammuin ja akka kutsui poliisit. Karmeinta oli että jossain välissä äijä oli riisunut minut ja raahannut vessaan. Minut vietiin putkaan, kukaan noista aikuisista ei joutunut mihinkään vastuuseen mistää koskaan vaan minä sain koko häpeän.
En usko olevani ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ukot kerro että ovat edelleen suhteessa. Minut huijasi ihan nuorena kotiin ukko joka väitti olevansa jo eronnut. No ei ollut, ja ihan itse soitti ja kutsui minut.
Vaimo saapui ukon juotettua minulle viinaa ( en ollut ikinä ennen juonut pisaraakaan) ja ukko uhkasi paloitella minut vessanpytystä kun sammuin ja akka kutsui poliisit. Karmeinta oli että jossain välissä äijä oli riisunut minut ja raahannut vessaan. Minut vietiin putkaan, kukaan noista aikuisista ei joutunut mihinkään vastuuseen mistää koskaan vaan minä sain koko häpeän.
En usko olevani ainoa.
Niin ja ukko oli 30v vanhempi minua. Jatkan.
Vierailija kirjoitti:
En usko olevani ainoa.
Ihan ensimmäisenä, kukaan ei pysty toista väkisin juottamaan, itse joit ja päätit juoda. Toisekseen alaikäisiä ei putkaan todellakaan viedä, eli aikuinen olet siinä tapauksessa ollut sinäkin.
ne akat syyttävät tuota hyvinkin viatonta nuorta naista koska haluavat elää vanheessaan edelleen siinä ok talossa kunnes löytävät itse uuden.
Minun arvoni ovat: rauha, rakkaus, ilo, viisaus, anteeksianto💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko olevani ainoa.
Ihan ensimmäisenä, kukaan ei pysty toista väkisin juottamaan, itse joit ja päätit juoda. Toisekseen alaikäisiä ei putkaan todellakaan viedä, eli aikuinen olet siinä tapauksessa ollut sinäkin.
Kun et yhtään tiedä minkä vahvuista juoma on ja läträtty mehuilla niin vahinko voi ekakertalaisella käydä. Ja maalla laitettiin putkaan kaikki. Vieläkin hirvittää miten se oli riisunut minut ja mitä muuta oli tapahtnut minulle?
Se oli poliisitoimi tuolloin aikamoista toimintaa aikoinaan. Mitään ei tutkittu.
Ettekö voi muuttaa johonkin muualle ja aloittaa elämän "alusta"?
Mun mielestä ap:n kannattaisi muuttaa toiselle paikkakunnalle. Vaikka miten olisi muuttunut, ei ne ihmiset pääse kerran juuttuneista käsityksistään. Uudella paikkakunnalla saisit aloittaa puhtaalta pöydältä.
Tuota miten sitten poliisi ra.skasi ala-ikäisen putkassa Siilinjärvellä ellei joudu putkaan? Muistanko oikein tapauksen?
Vierailija kirjoitti:
Jos on kerran sekaantunut ukkomieheen, todennäköisyys sekaantua toistekin on aika suuri, saattaa joku ajatella. Eivät naiset varmaankaan luule sinun vievän miehiään, mutta eivät halua kaveerata huonomaineisen kanssa.
Sinä saat itse huonon maineen tästä tekstistäsi, sillä olet omahyväisyyden huippu. Toivottavasti itse säästyt elämänkolhuilta. Tuo tuppaa kostautumaan.
En ymmärrä miksi ei..